سفیر ایران در لبنان: شهادت علامه البوطی خسارتی بزرگ برای ملت و دولت سوریه است

۸فروردین ۱۳،

n00054400-b.jpg

شیخ عبدالناصر الجبری، دبیر کل جنبش امت لبنان، به همراه هیاتی از مسوولان این جنبش، با حضور در سفارت کشورمان در بیروت با غضنفر رکن آبادی سفیر ایران در لبنان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این دیدار شیخ عبدالناصر الجبری، با محکوم کردن ترورعلامه البوطی گفت: جنبش امت به مناسبت چهلمین روز شهادت این عالم جلیل القدر مراسم بزرگداشتی برگزار می‌کند.

وی با تشریح فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جنبش امت از جمله اقدامات خیریه و کمک به مهاجرین سوری و تاسیس مرکز تحقیقاتی اسلامی گفت: به زودی شبکه تلویزیونی ثبات با هدف ایجاد وحدت بین امت اسلامی و با محوریت مشترکات تمامی مذاهب اسلامی، راه اندازی و آغاز به کار می‌کند.

رکن‌آبادی نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی، تبلیغاتی و انسان دوستانه جنبش امت لبنان، به جایگاه ویژه شهید علامه البوطی بین مسلمانان اشاره کرد و شهادت وی را خسارتی بزرگ برای ملت و دولت سوریه و کل امت اسلامی دانست و افزود: برای دشمنان امت اسلامی، تفاوتی بین سنی و شیعه و مسیحی نیست و هر فرد آزاده‌ای که در خط مقاومت و بر ضد منافع استکباری گام بردارد، دشمن آنان محسوب خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.