سفیر ایران در موریتانی بر گسترش روابط با این کشور تاکید کرد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سفیر ایران در موریتانی بر عزم تهران برای توسعه روابط با موریتانی تاکید کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سفراء و دیپلمات‌های سفارتخانه‌های مقیم, روسای احزاب سیاسی، اصحاب رسانه، شخصیت‌های اجتماعی و مردمی و دوستداران انقلاب اسلامی از سوی این سفارت برگزار شد.
 
با توجه به علاقمندی مردم موریتانی به انقلاب اسلامی این رخداد به یادماندنی در تاریخ کشورمان با حضور بالای مردمی و دیپلماتیک مواجه شده و بسیار با شکوه و مناسب برگزار شد و در رسانه‌های گروهی محل و فضاهای مجازی نیز انعکاس داشت.
 
در بخشی از این مراسم که وزیر خارجه موریتانی و تنی چند از مقامات وزارت خارجه محل نیز به عنوان میهمان دولت حضور داشتند سفیر جمهوری اسلامی در سخنان خود ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار انقلاب اسلامی در سطح داخلی و منطقه‌ای به مردم‌سالاری دینی در ایران و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، رویکردهای دولت جدید در خصوص مسائل داخلی و روابط خارجی را تشریح و بر اراده مقامات کشورمان بر توسعه روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی موریتانی تاکید کرد.
 
در ادامه این مراسم فیلم‌های مستندی از مناطق سیاحتی و توانمندی‌های اقتصادی کشورمان به نمایش گذاشته شد که با استقبال حاضرین مواجه شد.
 
روز گذشته همچنین محمد ولد عبدالعزیز رئیس جمهور موریتانی با ارسال پیام کتبی به رئیس جمهور کشورمان این مناسبت بزرگ را به وی و ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.