سفیر سوریه در دیدار با علی لاریجانی: ماهیت گروه‌های تروریستی برای مردم سوریه آشکار شده است

۲۷فروردین۱۳،

6-721.jpg

عدنان محمود سفیر سوریه در تهران بعدازظهر امروز سه‌شنبه با دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار سفیر سوریه با ارائه گزارشی از آخرین تحولات سیاسی کشورش، به پیشرفت‌های حاصله در زمینه مهار گروه‌های تروریستی در سوریه اشاره کرد و گفت: ارتش و مردم سوریه در مقاومت در برابر انواع توطئه‌ها و مقابله با فعالیت‌های تروریستی در داخل کشور پیشرفت‌های بسیاری داشته‌اند.

وی افزود: با آشکار شدن ماهیت واقعی گروه‌های تروریستی برای مردم سوریه، روز به روز بیشتر شاهد حمایت‌های مردمی از نظام سوریه هستیم.

سفیر سوریه همچنین گفت: هدف گروه‌های تروریستی و حامیان خارجی آن‌ها نابودی زیرساخت‌های اقتصادی و ساقط کردن حکومتی است که در صف اول مقاومت علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

عدنان محمود گفت: هم طراحان و هم مجریان توطئه‌های ناجوانمردان علیه مردم و کشور سوریه از رسیدن به اهداف شوم خود عاجز مانده‌اند.

وی با تقدیر از مواضع اصولی و منطقی جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات کشورش، گفت: حمایت معنوی و سیاسی کشورهای دولت و برادر همچون جمهوری اسلامی ایران سبب دلگرمی مردم سوریه در ادامه راه مقاومت بوده است.

در ادامه این دیدار دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مسایل سوریه، گفت: مقاومت مردم و حکومت سوریه در برابر انواع هجمه‌ها و نقشه‌های شوم تروریست‌ها و حامیان خارجی‌شان سبب کسب دستاوردهای بزرگی تاکنون بوده است.

وی افزود: استمرار این مقاومت‌ها و تقویت جبهه مردمی در برابر گروه‌های تروریستی به پیروزی نهایی مردم و حکومت سوریه منتج خواهد شد.

لاریجانی همچنین گفت: هدف اصلی تلاش برای ایجاد نابسامانی در سوریه شکستن خط مقاومت انقلابی مردم و حاکمان این کشور در برابر سیاست‌های توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و منطقه‌ای آن است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.