سفیر پاکستان به اتاق تهران می آید

محمد رضا بختیاری معاون اموربین الملل اتاق تهران که بعد از ظهر روز چهارشنبه با خالد عزیز بابر دیدار داشت،از اعلام آمادگی سفیر پاکستان برای حضور در جمع بازرگانان ایرانی خبر داد وگفت:براساس برنامه ریزی ها،صبح روز شنبه در اتاق تهران میزبان سفیر پاکستان هستیم تا پیش از اعزام هیأت تجاری به لاهور وپیشاور،با دیدگاه آقای سفیر در مورد زمینه همکاری های مشترک آشنا شویم.

وی گفت:- پس از آنکه هیأت اقتصادی اتاق تهران با موفقیت از سفر هند بازگشت و بازتاب این سفر به طور گسترده در رسانه های داخلی و خارجی منعکس شد، این بار هیأت تجاری اتاق تهران قصد دارد چمدان ها را برای کشور همسایه دیگری ببندد. تعامل و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه، جزو برنامه های راهبردی اتاق تهران در سال جاری است، از این رو در دومین گام، کشور پاکستان هدف قرار گرفته و نمایندگان بخش خصوصی قصد دارند با سفر به این کشور، برنامه های توسعه ای خود را پیاده کنند.

معاون بین الملل اتاق تهران افزود :درنشست روز شنبه که از ساعت ٩صبح در محل اتاق تهران برگزار می شود،دکتر آل اسحاق نیز حضور دارد ودرعین حال از متقاضیان سفر به کشور پاکستان نیز دعوت کرده ایم تا دراین نشست حضور داشته باشند.

محمدرضا بختیاری، معاون امور بین الملل اتاق تهران از سفر یک هیأت بلندپایه تجاری اقتصادی به سرپرستی یحیی ال اسحاق در اواخر خردادماه به کشور پاکستان خبر داد که به منظور بررسی راه های توسعه روابط اقتصادی میان بخش های خصوصی دو کشور این سفر صورت می گیرد. بختیاری که از دیپلمات های باسابقه است، اواخر سال گذشته به اتاق تهران آمد و سکان امور بین الملل این اتاق را به دست گرفت. با حضور وی به عنوان معاون امور بین الملل اتاق تهران، وزنه این بخش از پارلمان بخش خصوصی سنگین تر شد.

هیأت تجاری اقتصادی اتاق تهران، روز یکشنبه ۲۸ خردادماه راهی پاکستان شده و روز جمعه ۲ تیرماه بازخواهد گشت. این سفر یک هفته ای، هیأت اتاق تهران به شهرهای کراچی و لاهور رفته و با بخش خصوصی این کشور دیدارهایی خواهد داشت.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.