سقفی برای کودک خیابانی

شنبه ۲۴ تیر – ۰۴:۰۱:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

سرهنگ همت زاده سرپرست یگان اجراییات و انتظامی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، دقایقی پیش از جمع آوری و ساماندهی ۹۰ متکدی، کارتن خواب و کودک خیابانی طی طرح امنیت محله محور در تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ناصر همت زاده، سرپرست یگان انتظامی و اجرائیات شهرداری، صبح امروز از دستگیری، جمع آوری و ساماندهی معتادان پر خطر، متکدیان و کارتن خواب های بی خانمان از سطح شهر تهران خبر داد.
این مقام انتظامی در تشریح خبر گفت:” بنابر تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و به خواست شهروندان، ماموران این یگان با اجرای طرح امنیت محله محور اقدام به دستگیری معتادان پر خطر و ولگرد محله های شهر تهران، و ساماندهی متکدیان، کارتن خواب ها و کودکان خیابانی در ۲۴ ساعت گذشته کردند.
وی ادامه داد:” در این طرح ۴۴ متکدی، ۴۵ کارتن خواب جمع آوری و ساماندهی شده و پس از تکمیل پرونده و صورتجلسه راهی مراکز نگهداری از این دسته افراد شدند.
همت زاده در پایان با اشاره به این موضوع که طرح امنیت محله محور در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان به اجرا در آمده است، گفت:” در این طرح همچنین ۱ کودک خیابانی بی خانمان، جمع آوری و به مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست منتقل شدند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۱۶۰۱۰۸۳۲۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.