سقف قرارداد با پول‌های زیرمیزی هماهنگ نیست

۰۸م اسفند ،

مهدی تاج امروز در گفت‌وگو با رادیو جوان دربارهٔ برداشتن قانون سقف قرارداد گفت: سقف قرارداد در دوره‌ای نیاز بود و انجام شد اما به نظر می‌رسید ساز و کار این قانون با پول‌های زیرمیزی و رومیزی هماهنگ نیست بنابراین موفق هم نبود. ما قوانین‌مان را با AFC تنظیم کردیم که بر این اساس باشگاه‌ها بودجه خود را نوشته و به سازمان لیگ تحویل دهند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: سازمان لیگ بررسی کرده که باید ۲۰ درصد از بودجه خرج جوانان و تیم‌های پایه شود و باشگاه‌ها باید دو تیم پایه و یک تیم زیر ۱۰ سال داشته باشند.

سرپرست سازمان لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا بحث تصویب بودجه در کشورهای دیگر هم اجرا می‌شود اظهار داشت: بله اما مدل‌ها متفاوت است.

تاج در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شاید بعضی‌ از باشگاه‌ها بخواهند بهای بیشتری به جوانان بدهند و بعضی دیگر هم در رده بزرگسالان هزینه کنند آیا می‌توانند این کار را انجام دهند تصریح کرد: باید همینطور باشد. سیستم ما می‌گوید هر طوری که می‌خواهید باشگاه را اداره کنید بنویسید و ارائه کنید. ما نمی‌گوییم چه کنید فقط باید الزامات انجام شود. اگر می‌خواهند تغییری در بودجه دهند می‌توانند آن را به ما اعلام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی این تصمیم نهایی می‌شود گفت: این قانون مصوب شده و به باشگاه‌ها ابلاغ شده است، همچنین قرار است سازمان لیگ در این خصوص آموزش‌های لازم را بدهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.