سقف وام مسکن مهر افزایش یافت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رییس سازمان ملی زمین و مسکن از افزایش سقف وام مسکن مهر خبر داد و گفت: قرار‌داد‌های حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر برای اقدامات اجرایی به بانک معرفی شدند.

خبراقتصادی:محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه چهارمین نمایشگاه راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: قرار بود امروز وزیرراه و شهرسازی دربارهٔ میزان افزایش وام مسکن مهر با بانک مرکزی جلسه داشته باشد که به سبب سفر وزیر به استان بوشهر و بازدید از مناطق زلزله‌زده، این جلسه به هفته آینده موکول شد.

 وی در پاسخ به اینکه چه میزان واحد مسکونی مهر باقی‌مانده است؟ گفت: تا آخر آذر واحد‌های مسکونی مهر تعیین تکلیف می‌شوند و با قاطعیت می‌گویم که تمامی مشکلات مسکن مهر رسیدگی می‌شود.

 پژمان اظهار کرد: تعداد این واحد‌های مسکونی آنقدر بسیار است که تا دو یا سه سال دیگر به اتمام می‌رسند.

 معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده که براساس تقسیم‌بندی تعیین تکلیف می‌شوند.

 وی تاکید کرد: براساس همه تعهدات و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده واحد‌های مسکونی مهر تعیین تکلیف می‌شوند.

 به گفته‌ رییس سازمان ملی زمین و مسکن بعضی واحد‌های مسکونی مهر در مرحله‌ سفت‌کاری می باشند و بعضی دیگر نیز در مراحل پایانی کار قرار دارند.

 پژمان گفت: دولت تنها زمین را در اختیار تعاونی‌ها قرار داد و تعاونی‌ها و مردم با یکدیگر کار کردند که در بعضی موارد مشکلاتی به وجود آمد که در حال پیگیری است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.