سقوط آزاد تراکتور در شب اوج گرفتن فولاد/تساوی قوهای سپید مقابل پدیده

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۱/آذر/ – ۱۸:۵۴ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

نتایج هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر

سایت خبری ممتاز: هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس با برتری فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی تبریز و توقف ملوان در دیدار با پدیده به پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته شانزدهم با انجام ۲ دیدار در شهرهای اهواز و انزلی پیگری شد و در این دیدارها تیم فولاد خوزستان در دیداری خانگی توانست با نتیجه ۳به۲ مقابل تراکتورسازی تبریز به برتری دست یابد و ۳ امتیاز حساس این بازی را از آن خود کند.

در دیگر بازی امروز تیم ملوان بندر انزلی در خانه خود میزبان تیم پدیده مشهد بود که در نهایت دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا امتیازات در این بازی تقسیم شود.

تیم فولاد خوزستان با ۳ امتیازی که مقابل تراکتورسازی به دست آورد ۲۸ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به حریف خود در مکان سوم جدول رده بندی جای گرفت.

تیم تراکتورسازی تبریز نیز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد در مکان دوم جدول باقی ماند تا پس مدت‌ها تیم نفت تهران با ۳۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

البته تیم سپاهان اصفهان در صورت پیروزی احتمالی در دیدار فردا مقابل پیکان می‌تواند با ۲۹ امتیاز به رده دوم جدول نقل مکان کند و اختلاف خود با صدر جدول را کاهش دهد.

هته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فردا با برگزاری ۴ دیدار باقی مانده به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری آنا
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.