سقوط تیم فوتبال صنعت ساری ارتباطی به تیم سایپا شمال ندارد

‘مهدی پیروزرام’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از مطالب اخیر مطرح شده در باره شکست این تیم در هفته آخر مسابقات اضافه کرد: سایپا شمال در هفته آخر لیگ دسته یک مقابل تیم با انگیزه مس رفسنجان قرار گرفت و مسوولان این تیم برای فرار از سقوط و شکست سایپا شمال، پاداشی میلیونی را برای بازیکنان در نظر گرفته بودند.

وی بیان داشت: مسوولان تیم صنعت ساری در شرایطی شکست سایپا شمال مقابل تیم مس رفسنجان را با دیده تردید می نگرند که آنها در صورت کسب تساوی مقابل تیم بی انگیزه ایرانجوان بوشهر که صعودش به مرحله پلی آف لیگ دسته یک مسجل شده بود، می توانستند در این رقابت ها باقی بمانند.

مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال قائم شهر افزود: متاسفانه تیم سایپا شمال در طول فصل همواره مورد بی مهری و کم محبتی مسوولان قرار گرفت و بسیار کمتر از دو نماینده دیگر استان مازندران در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران از کمک های دولتی برخوردار شد.

پیروزرام ادامه داد: بر اساس مدارک موجود، پس از دوندگی های فراوان، فقط ۴۰ میلیون ریال کمک دولتی دریافت کردیم که این مبلغ در مقابل مبالغ کلان پرداخت شده به دو تیم دیگر بسیار ناچیز است.

مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال قائم شهر گفت: به دلیل مشکلات مالی شرکت سایپای البرز که حامی اصلی تیم سایپا شمال است، در طول فصل اخیر با کمبودهای مالی فراوانی رو به رو شدیم و در شرایط فعلی که لیگ دسته یک به پایان رسیده است نیز نتوانستیم بدهی های مربوط به مطالبات بازیکنان، کادر فنی، فروشگاه های ورزشی و اجاره زمین تمرین را پرداخت کنیم.

وی، ادعای مطرح شده مبنی بر کم کاری بازیکنانش در دیدار مقابل مس رفسنجان را که شکست در آن دیدار از عوامل سقوط تیم صنعت ساری اعلام شد، به شدت رد کرد و افزود: به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم تیم را به موقع اعزام کنیم و بازیکنان تیم ساعت چهار روز مسابقه وارد شهرستان رفسنجان شدند که این شرایط با هیچ کدام از معیارهای علمی انجام ورزش حرفه ای همخوانی ندارد.

وی گفت: فارغ از هر نتیجه به دست آمده در دیدار سایپا شمال، اگر صنعت ساری می توانست از تیم بی انگیزه و صعود کرده ایرانجوان بوشهر یک تساوی بگیرد، در لیگ ماندگار می شد و دیگر نیازی به اتهام زنی های فراوان روزهای اخیر نبود.

تیم فوتبال سایپا شمال قائم شهر در نخستین تجربه حضور در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران با کسب ۳۳ امتیاز و حضور در رتبه هشتم، لیگ را به پایان برد.ک/۳

۷۳۳۱/۱۶۵۴

۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۴۰۳۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.