سقوط خودروی ساختمان‌سازی از برجی ۲۰ طبقه‌ای در حال ساخت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ایسنا

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه خودروی مخصوص ساختمان‌سازی از طبقه چهارم یک برج در حال ساخت خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزییات این خبر گفت: وقوع یک مورد اتفاق سقوط از ارتفاع در ساعت ۱۶:۳۸ به ۱۲۵ اطلاع داده شد و پس از آن نیز ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه ۵۸، گروه نجات سه و جرثقیل ۸ سازمان را به محل اتفاق واقع در بزرگراه ستاری، خیابان پیامبر مرکزی اعزام نمود.

آتش‌نشانان پس از حضور در محل اتفاق متوجه شدند که یک دستگاه خودروی ساختمانی بابکت در طبقه چهارم پروژه ۲۰ طبقه نگین غرب مشغول کار بوده که به سبب بی‌احتیاطی از این طبقه به پایین سقوط نموده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان نمود: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل راننده این وسیله نقلیه را که در میان آهن‌های مچاله شده خودرو گرفتار شده بود را از داخل وسیله خارج نموده و به عوامل اورژانس مستقر در محل اتفاق تحویل دادند.

ملکی وضعیت راننده این وسیله را وخیم ارزیابی نمود و گفت: آتش‌نشانان پس از تحویل دادن مصدوم به اورژانس، به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.