سقوط دختران بی حجاب در باتلاق دلالان مفاسد اجتماعی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

سقوط دختران بی حجاب در باتلاق دلالان، قاچاقچیان مفاسد اجتماعی و انحراف های اجتماعی با کاهش امنیت، میانبری به سوی گسترش آسیب های اجتماعی است.

امان قرایی مقدم جامعه شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: حجاب در جامعه طبق اعتقادهای دینی، آیین و سنت چند هزار ساله ی ما به ویژه طبقه های سنتی از جایگاه مهم و با اهمیت و بد حجابی و کم حجابی در جایگاه پایین فاقد بها و ارزش قرار دارد.

در شمال تهران بی حجابی درصد بالا و در مناطق جنوب و جنوب غربی تهران حجاب جایگاه بالایی دارد.

وی افزود: در مناطق پایین شهر با مخالفت جدی، شدید و نگاهی حقیرانه به بدحجابی، حجاب را سپر و عاملی مهم در ایجاد آرامش و امنیت خود می دانند.

قرایی مقدم تاکید نمود: متاسفانه با ترویج فرهنگ غلط بی حجابی در جامعه و الگوبرداری از ماهواره، بازیگران و نوع پوشش آنها در سینما و تلویزیون، چشم و هم چشمی ها، با وجود تعصب مردم جامعه نسبت به این امر، زمینه برای گسترش بی بند و باری، رابطه ی نامشروع، فحشا، فسادهای اخلاقی و اجتماعی، انحراف های اجتماعی، تن فروشی، اعتیاد، ایجاد آسیب های اجتماعی مختلف، تخریب، واژگونی و نابودی جامعه مهیا می گردد.

وی اشاره نمود: حضور دختران و زنان با ظاهری نامناسب در برابر نامحرمان سبب ناامنی و آسیب بیشتر آنها می گردد. در حالی که حجاب هم مانند سپر از آنها در برابر سودجویان و آسیب ها با تقویت اراده، عزت نفس، اعتقادها، باورها و دین محافظت می نماید.

قرایی مقدم در ادامه گفت: یکی از عمده ترین عوامل موثر بر افزایش بی رویه طلاق در مناطق حاشیه ای پایتخت بی حجابی و بی بند و باری است.

قرایی مقدم با اشاره به سرانجام ازدواج با توجه به نقش حجاب گفت: درصد بسیاری از جوانان به امید ازدواج های بادوام و موفق، دختران باحجاب را به عنوان همسر برای خود انتخاب می نمایند. اما عده ای از آنها برای دسترسی به دختران بی حجاب، آزادی بیشتر، فحشا و بی بند و باری دختران بدحجاب را به همسری خود انتخاب می نمایند.

وی در ادامه افزود: گسترش این فرهنگ نادرست سبب آسیب فراوان به جامعه و افزایش لودگری، هرزه گری، فحشا و رابطه ی نامشروع و انحراف های اجتماعی می گردد.

قرایی مقدم در خصوص نقش مخرب مناطق حاشیه ای پایتخت در گسترش آسیب های اجتماعی گفت: با گسترش بی حجابی و بی بند و باری در مناطق حاشیه ای پایتخت، وجود باندهای فساد اخلاقی بر سر راه دختران بی حجاب، فراری و زنان تنها در این مناطق در قالب آژانس های اجتماعی دروغی و انتقال آنها به مراکز نامشروع برای سو استفاده جنسی سبب کاهش امنیت و گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه می گردد.

وی در پایان افزود: اشخاص سودجو دور از چشم قانون با تهیه ی آلبومی از دختران و زنان بی حجاب و بی بند و بار، معرفی آنها به مردان هرزه، قاچاق آنها به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای دیگر برای کسب درآمد بیشتر از این اشخاص سو استفاده می نمایند./ز


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ایا واقعا شیعه ی اهل بیت هستیم؟؟:

    آیا ما واقعا شیعه علی علیه السلام هستیم ؟

    امام کاظم (ع) می فرمایند:

    اگر شیعیانم را زیرو رو کنم جز ادعا چیزی دیگری ندارند
    اگر آنان را آزمایش کنم سر از ارتداد در آورند
    واگر ایشان را تصفیه نمایم از هزار نفر جز یک نفر خالص وبی غش نباشد !
    واگر غربالشان کنم با من جز خواص و نزدیکانم نمانند !

    فراوانند افرادی که بر پشتی ها تکیه می زنند و میگویند :
    ما شیعه علی (ع )هستیم !
    شیعه علی علیه السلام کسی است که :
    کردارش گواه رفتارش باشد !

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.