سقوط عجیب یک هلی‌کوپتر با خلبان زن!

۲۱اردیبهشت،

همه چیز عادی به نظر می‌رسید تا آن که موتور هلی‌کوپتر ناگهان ساکت شد و از کار افتاد. ابتدا گمان کردم یک شوخی گذراست، اما ناگهان متوجه شدم انگار واقعیت دارد و در حال سقوط هستیم.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، هنگام سقوط یک هلی‌کوپتر از آسمان آنهایی که در محل اتفاق در حال رفت و آمد بودند، به طرز معجزه‌آسایی از خطر مرگ نجات یافتند و خلبان نیز زنده ماند. این هلی‌کوپتر که برای عکاسی از مناطق وسیعی در مرکز هونولولو به هوا برخاسته بود، بر اثر خرابی موتور دچار نقص فنی شد و از ارتفاع۹۱۴ متری به زمین سقوط کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی هونولولو در این باره گفت: «واقعاً اتفاق معجزه‌آسایی بود که هیچ کس بر اثر این اتفاق غیر‌مترقبه آسیب جدی ندیده است.» محل فرود هلی کوپتر معمولاً منطقه‌ای شلوغ و محل اصلی رفت و آمد دانشجویان و کارمندان است.

جولیا لینک، خلبان زن هلی کوپتر در مصاحبه با خبرنگاران گفت:« همه چیز عادی به نظر می‌رسید تا آن که موتور هلی‌کوپتر ناگهان ساکت شد و از کار افتاد. ابتدا گمان کردم یک شوخی گذراست، اما ناگهان متوجه شدم انگار واقعیت دارد و در حال سقوط هستیم.»

سرنشین ۷۱ ساله این هلی کوپتر نیز که از ناحیه سر دچار آسیب جزیی شده بود، در همان محل درمان سرپایی شد. این هلی کوپتر در حاشیه یکی از خیابان‌های پر رفت‌و‌آمد هاوایی سقوط کرد و یک خودروی پارک شده را به طور کامل درهم کوبید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.