سقوط موتور سواران جوان از روی پل+تصاویر

۲۶ام بهمن ،

دو راکب موتور سیکلت نیمه شب قبل به هنگام عبور از پل بزرگراه امام علی (ع) بر اثر بی احتیاطی به پایین پل سقوط کرده و به سختی مجروح شدند.

ممتازنیوز: آتش نشانان با استفاده از سبد نجات و جرثقیل خودرو آتش نشانی، مجروحان را با رعایت نکات ایمنی به سطح خیابان انتقال داده و تحویل عوامل اورژانس دادند

ستاد فرماندهی آتش نشانی در ساعت ۰۱:۳۶ دقیقه بامداد امروز جمعه گروه امداد و نجات ۹ را به محل اتفاق در خیابان مخبر شمالی، خیابان اله دادی زیر پل تقاطع بزرگراه امام علی (ع) روانه کرد. 

سعید عظیمی، فرمانده نجاتگران اعزامی در خصوص چگونگی بروز این اتفاق اظهار داشت: دو موتور سوار جوان در ساعات اولیه بامداد امروز جمعه قصد داشتند با موتورسیکلت از روی پل در حال ساخت تقاطع بزرگراه امام علی(ع) عبور کنند که ناگهان به پایین پل سقوط کردند.

وی بی احتیاطی این اشخاص و هم چنین تاریک بودن هوا را از جمله دلایل وقوع این اتفاق ذکر کرد و گفت: هر دو راکب جوان موتورسیکلت بر اثر سقوط شدیدا مجروح شدند که نجاتگران بی درنگ پس از ایمن سازی محل با استفاده از سبد نجات و جرثقیل خودرو آتش نشانی، این دو جوان را با رعایت نکات ایمنی به سطح خیابان انتقال داده و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند. 

عکسها: پایگاه خبری ۱۲۵/خبرآنلاین


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.