سکته ۵۰ میلیونی آمپول سرطان خونی‌ها

۲۴ام بهمن ،
ممتاز نیوز :حرف از مذاکره می‌زنند، اما تحریم می‌کنند! چه تناقض مضحکی! سخن از مذاکره می‌گویند اما گلوی گذرگاه‌های دارویی را به قدری فشار می‌دهند که یا نفس کشیدن سخت می‌شود یا راه نفس بالکل مسدود!
به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روزنامه جوان چطور می‌شود با کسانی که حتی به بیماران هم رحم نمی‌کنند، مذاکره کرد؟! چگونه می‌شود به کسانی اعتماد کرد که با اعتماد به نفس کامل و وجدان آسوده، نسخه نیازمندان داروهای خاص را زیر گیوتین تجویزهای استکباری خود می‌برند؟!
در چنین شرایطی، عده‌ای هم در داخل از این آب گل آلود، ماهی‌های بازار سیاهی می‌گیرند و نیازمندان به داروهای خاص را سرکیسه می‌کنند؛ بی‌آنکه یادشان بیاید: «بنی آدم، اعضای یکدیگرند!» چه می‌گویم؟! این «عده» اگر به این اصل باور داشتند که دیگر نامشان را در کنار تحریم‌گران نمی‌آوردیم! این «عده» همان‌ها می باشند که دارو را فقط پول می‌بینند و نسخه را فقط سود!
آری، در اثر فشارهای انسان دوستانه(!) تحریم‌کنندگان، بیماران مبتلا به سرطان خون، باید هر آمپول درمانی خودشان را ۵ میلیون تومان خریداری کنند!
از آنجا که مرحله اول درمان این بیماران، نیازمند ۱۰ آمپول است، پس باید در همین مرحله اول، ۵۰ میلیون تومان برای آمپول‌های مورد نیازشان هزینه کنند. تازه، این فقط مرحله اول است! مرحله دوم، پیوند مغز استخوان است که قیمت داروهایش سر به فلک می‌کشد؛ البته اگر تحریم‌کنندگان مدافع حقوق بشر(!) مانع تأمین این داروها نباشند که می باشند!
حقیقتاً که این نوادگان «ماکیاولی»، درس استاد خود را خوب از بر شده‌اند که «هدف، وسیله را توجیه می‌کند»! آری، این مجریان سیاست‌های ماکیاولیستی، با هدف تأمین منافع خود و سلطه دیپلماتیک، فرهنگی و اقتصادی بر ایران، وسیله ناجوانمردانه تحریم داروی بیماران خاص را توجیه کرده‌اند. فقط رسیدن به هدف مهم است حتی به قیمت جان شیرین و عزیز انسان‌ها! عجب حقوق بشر ایده‌آلی!
در این شرایط، برای آنکه خیال خانواده‌های مبتلایان به سرطان خون کمی آسوده شود، اتحاد دولت، شرکت‌های دارویی و بخش خصوصی واردات دارو قطعاً یک ضرورت است؛ موضوعی که تحقق آن می‌تواند تا حد بسیاری امیدهای غیرانسانی تحریم‌کنندگان مذاکره خواه(!) را ناامید کند.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.