سلاح جدید دزدها برای زورگیری از خانم‌ها

سه زورگیر جوان که در پوشش مسافرکشی با اسپری مو و تهدید زنان، اقدام به سرقت از آنان می‌کردند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

به گزارش فارس، چندی پیش زنی جوان با حضور در دادسرای جنایی تهران مدعی شد، توسط چند جوان ربوده شده و پس از سرقت وسایلش، او را در خیابان رها کرده‌اند.

بازپرس جنایی در حال رسیدگی به این پرونده بود که در چند مرحله و در مراجع قضایی دیگر، شکایت‌های مشابهی علیه سارقان زورگیر مطرح شد.

پس از جمع‌آوری اطلاعات ارائه‌ شده از سوی شاکیان ـ‌که حدود ۲۰ نفر بودند ـ شناسایی متهمان فراری در دستور کار قرار گرفت و مدتی بعد، کارآگاهان پلیس آگاهی سه متهم به نام‌های کاوه، نادر و اشکان را دستگیر کردند.

با اعتراف متهمان به آدم‌ربایی و سرقت، پرونده آنها به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و جلسه محاکمه آنها در شعبه ۷۹ به ریاست قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی برگزار شد.

قاضی پرونده بعد از شنیدن اظهارات شاکیان پرونده، از متهمان خواست در جایگاه قرار بگیرند و از خود دفاع کنند.

متهمان نیز با اعتراف به اقدامات خود مدعی شدند که با پرسه زدن در مناطقی مانند آزادی، ونک، سعادت‌آباد، تهرانپارس، ولی‌عصر، انقلاب و تجریش طعمه خود را زیرنظر می‌گرفتند و در نهایت با تهدید چاقو و اسپری مو، اموال آنها را سرقت می‌کردند و تاکنون با این روش از ۲۰نفر سرقت کرده‌اند.

یکی از متهمان گفت:‌ بعد از سوار کردن طعمه‌ها که همه آنها زن بودند، در موقعیتی مناسب با اسپری حالت‌دهنده مو به آنها حمله کرده و بعد از سرقت اموالشان، آنها را از خودرو بیرون می‌انداختیم.

ختم رسیدگی

پس از دفاعیات متهمان، قاضی محمدی‌کشکولی ختم جلسه دادگاه را اعلام کرد تا حکم متهمان در زمینه سرقت و آدم‌ربایی را بعد از مشورت با مستشاران دادگاه صادر کند.

خاطرنشان می‌شود با توجه به این‌که یکی از شاکیان مدعی شده بود متهمان او مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، اما در جلسه دادگاه حاضر نشده بود، قاضی محمدی‌کشکولی رسیدگی به این موضوع را به جلسه بعد موکول کرد.

رئیس شعبه ۷۹ دادگاه کیفری گفت:‌ با توجه به نوع جرم متهمان که امنیت اجتماعی را به چالش کشیده است به طور حتم قضات کیفری مجازات شدیدی از جمله حبس‌های بلندمدت مانند ۲۰ سال برای متهمان درنظر خواهندگرفت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.