سلاح جدید زورگیران لو رفت!+(عکس)

42-18160442.jpg۳ زورگیر جوان که در قالب مسافرکشی اقدام به سرقت از زنان می‌کردند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. مدتی قبل زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران مدعی شد، توسط چند جوان ربوده شده و آنها بعد از سرقت وسایلش او را در خیابان رها کرده‌اند.

مسئولان در حال رسیدگی به این پرونده بودند که در چند مرحله و در مراجع قضایی دیگر، شکایت‌های مشابهی مطرح شد و آنها با یک پرونده سنگین روبه‌رو شدند.

بعد از جمع‌آوری اطلاعات ارائه شده از سوی شاکیان که حدود ۲۰ نفر بودند، شناسایی متهمان فراری در دستور کار قرار گرفت و مدتی بعد، سه متهم به نام‌های کاوه، نادر و اشکان دستگیر شدند.

با اعتراف متهمان به ارتکاب اعمال مجرمانه نظیر آدم‌ربایی و سرقت پرونده آنها به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و جلسه محاکمه روز یکشنبه در شعبه ۷۹ به ریاست قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی برگزار شد.

قاضی پرونده بعد از شنیدن اظهارات شاکیان پرونده، از متهمان خواست در جایگاه قرار بگیرند و از خود دفاع کنند.

متهمان نیز با اعتراف به اقدامات خود مدعی شدند که با پرسه‌زدن در مناطقی مانند آزادی، ونک، سعادت‌آباد، تهرانپارس، ولی‌عصر، انقلاب و تجریش اقدام به انتخاب طعمه خود می‌کردند و در نهایت با تهدید چاقو و اسپری، به ۲۰ مورد سرقت دست زدندن.

یکی از متهمان گفت: بعد از سوار کردن طعمه‌ها که همه آنها زن بودند، در موقعیتی مناسب با اسپری حالت‌دهنده مو به آنها حمله کرده و بعد از سرقت اموالشان، آنها را از خودرو بیرون می‌انداختیم.

بعد از دفاعیات متهمان، قاضی محمدی‌کشکولی ختم جلسه را اعلام کرد تا حکم متهمان در زمینه سرقت و آدم‌ربایی را بعد از مشورت با مستشاران دادگاه صادر کنند.

با توجه به اینکه یکی از شاکیان مدعی شده بود متهمان به او تجاوز کرده‌اند اما در جلسه دادگاه حاضر نشده بود، قاضی محمدی‌کشکولی رسیدگی به این موضوع را به جلسه بعد موکول کرد.

رئیس شعبه ۷۹ دادگاه کیفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: مجازات شدیدی از جمله حبس‌های بلندمدت مانند ۲۰ سال، برای متهمان در نظر خواهیم گرفت.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.