سلاح های عجیب و غریب داعش در جنگ سوریه +عکس

سلاح های نا متعارف خارق العاده در جنگ سوریه

ممتاز نیوز : بسیاری از این تروریستهای بزدل که از قضا از اعتیاد شدید نیز رنج می برند در روزهای سرنوشت ساز جنگ سوریه در لابلای غیرنظامیان پناه گرفته اند و با گروگان گرفتن آنها و استفاده از این سپر انسانی، جنگ را به وضعیت فرسایشی مبدل ساخته اند.

جنایات وحشیانه تروریستهای تکفیری صهیونیستی داعش و ارتش آزاد سوریه و سایر گروهک های تروریستی پیوند خورده با القاعده که با هدف ضربه به دین اسلام، با نام خدا و زیر پرچم اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند،بر هیچ فرد آگاه و منصفی پوشیده نیست. جالب است بدانید این گروهک ها صاحب اختراعات و ابداعاتی هستند که در نوع خود ساده، پیچیده و بسیار خطرناک نیز میباشد. نیک میدانیم این روزها با تنگ شدن حلقه محاصره از سوی ارتش ملی سوریه و روسیه، سلاح های پیشرفته غربی از سوی حامیان عربی منطقه و غربی در اروپا و آمریکا به سختی به دست این گروهک های جنایتکار می رسد.
 
همین امر سبب می شود با اتکا به علوم ساده ساخت سلاح و همچنین پافشاری بر راه غلط و مردودشان برای بر اندازی حکومت ملی، از ابزارهای تهاجمی و سلاحهای گرمِ دست سازی استفاده کنند که در عین سادگی از شدت تخریب بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.
 
بسیاری از این تروریستهای بزدل که از قضا از اعتیاد شدید نیز رنج می برند در روزهای سرنوشت ساز جنگ سوریه در لابلای غیرنظامیان  پناه گرفته اند و با گروگان گرفتن آنها و استفاده از این سپر انسانی، جنگ را به وضعیت فرسایشی مبدل ساخته اند.
 
زندگی روزمره آنها را از نگاه خبرگزاری رویترز می بینیم:

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.