سلاخی زجرآور اسب‌ها در مهد حمایت از حقوق حیوانات +عکس

۳۰م دیماه ،

برخی از اسب ‌‌‌ها را که به سبب بیماری یا زخمی شدن قابل درمان نیستند برای کشتن به این مکان می ‌‌آورند اما قبل از کشتن، با میله‌ ای فلزی به جان اسب می‌ افتند تا خونش را بریزند.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، درست است که دهها موسسه و مرکز حمایت از حقوق حیوانات در کشورهای اروپایی حضور دارند اما ظاهرا در بسیاری از اقدامات ضدحقوق این زبان بسته ها، خبری از این موسسات نیست مگر اینکه افکار عمومی تهییج شوند.

در تازهترین نوع از این افشاگری ها، رفتار وحشیانه در کشتارگاه اسب‌‌‌ ها با این حیوان نجیب، اعتراضات شدید دوستداران حیات ‌وحش را در انگلستان برانگیخته است. فیلم‌‌‌های انتشار یافته نشان می ‌دهد که اسب‌‌‌ها را قبل از کشتن، زخم می ‌زنند و قبل از کشتن وارونه آویزان می‌کنند تا خون ‌شان را جمع‌ آوری کنند.

برخی از اسب ‌‌‌ها را که به سبب بیماری یا زخمی شدن قابل درمان نیستند برای کشتن به این مکان می ‌‌آورند اما قبل از کشتن، با میله‌ ای فلزی به جان اسب می‌ افتند تا خونش را بریزند. آمار‌‌ها نشان می‌دهد که تعداد قتل عام اسب ‌‌‌ها در بریتانیا طی ۵ سال قبل دو برابر شده است.

پس از انتشار یافتن فیلم‌‌‌ های مربوط‌ به زجرکش کردن اسب‌‌ ‌ها و بروز اعتراضات شدید مردمی، مجوز کشتار در این سلاخ ‌خانه لغو شده و کشتارگاه موقتا تعطیل شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.