“سلام بر فرشتگان” مهرماه اکران می شود

فیلم سینمایی”سلام بر فرشتگان” همزمان با بازگشایی مدارس در سینماها اکران خواهد شد.

فرزاد اژدری،کارگردان فیلم سینمایی “عملیات مهدکودک” به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:جشنواره فیلم کودک و نوجوان جشنواره بسیار خوبی است برای فیلمسازانی که دغدغه ذهنشان نیازهای کودکان است.
وی افزود:ما در کشوری زندگی می کنیم که جمعیت آن را جوانان تشکیل داده اند و در این عرصه هر قدر هم فیلم بسازیم باز هم نتوانستیم این خود را به کودکان و نوجوانان ادا کنیم.
اژدری تصریح کرد:فیلمهای بسیاری از طریق بنیاد سینمایی فارابی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گسترش سینمای هستند تجربی موسسه صبا تولید شده اما درصد کمی از آن کودک و نوجوان را در بر گرفته است.
وی افزود:در حال حاضر فعالیت در زمینه فیلم کودک باعث ترس فیلمسازان وتهیه کنندگان بوده و کمتر فیلمسازی پا به این عرصه کاری می گذارد.
کارگردان فیلم سینمایی “سلام بر فرشتگان” اظهار داشت:البته در کنار ژانرهای اجتماعی، ملودرام، کمدی آثار شاخصی هم در زمینه کودک بوده که مورد توجه کودکان و نوجوان قرار گرفته است، اما کافی نیست و باید تولیداتمان را در راستای برطرف کردن نیازهای کودکانمان افزایش دهیم.
وی در خصوص اولین فیلم سینمایی که در ژانر کودک تولید کرده گفت:”سلام بر فرشتگان” اولین ساخته من در ژانر کودک بود که خوشبختانه در جشنواره فجر مورد توجه مخاطبان و داوران قرار گرفت.
این فیلم در خصوص دختری ۷ ساله به نام “شادی” است که برای سلامتی مادر بزرگش دست به دعا بر می دارد و دعایش برآورده می شود، اما در پس آن اتفاقهایی می افتد که دخترک از دعای خود پشیمان می شود.
وی در خصوص اکران “سلام بر فرشتگان” بیان کرد: قرار است فیلم سینمایی “سلام بر فرشتگان” مهرماه اکران شود تا بچه های مدرسه ای در کنار هم به تماشای این فیلم بنشینند.
اژدری در ادامه به فیلم سینمایی جدیدش به نام “عملیات مهدکودک” اشاره کرد و گفت: فیلم سینمایی “عملیات مهدکودک” دومین کار من در زمینه کودک است و در این فیلم چند بچه در مهد کودک تصمیم به انجام کاری در جهت جلب توجه والدینشان نسبت به خودشان می گیرند.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد کار انجام شده و در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا خمسه، اکبرعبدی، بهنوش بختیاری، شمسی فضل الهی،حسام نواب صفوی، فرزادحسنی، امیرحسین رستمی و بازیگران کودکانی چون فرزین اژدری،دانیال ابوطالب،یاس نوروزی، مبیناآتشی، کیمیا حسینی حضور دارند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.