سلام من ۴۰ سالمه و با وجودی اینکه زن و دو فرزند دارم اما اشتیاق عجیبی به ازدواج موقت دارم. اما هیچ…

حمید ( تحصیلات : لیسانس ، ۴۰ ساله )

سلام
من ۴۰ سالمه و با وجودی اینکه زن و دو فرزند دارم اما اشتیاق عجیبی به ازدواج موقت دارم. اما هیچ وقت نتونستم کسی رو پیدا کنم. اهل ارتباط نامشروع هم نیستم اگه بودم خب پیدا کردنش خیلی آسون بود. خیلی از روشها برای فراموش کردن این حس رو انجام دادم. روشهای مذهبی و غیرمذهبی اما هرکدام از اینها عمر کوتاهی دارند و دوباره این حس می‌یاد سراغم. نمی‌دونم باید چکار کنم تا از این حس نجات پیدا کنم.به نظر شما اگر من یکبار ازدواج موقت رو تجربه کنم امکان این هست که این حس از سرم بیرون بره؟. خیلی نگران خودم و خانواده‌ام هستم. این حس آرامش رو از من گرفته و بعضی وقتها حسابی منو عصبی می‌کنه طوری که تحمل هیچ کسی رو ندارم.اگه امکان داره کمک کنید.

مشاور ( hassan najafi – شنبه، ۲ بهمن ۱۳۸۹ )

پاسخ:
دوست عزیز، نباید اینقدر به خود اعتماد داشته باشید. مطمئن باشید با اعمالی که انجام می دهید و روابطی که دارید این اعتماد از شما سلب خواهد شد. فکر نکنید می توانید همیشه این حس را از قالب شرعی آن ارضا کنید. شما نمی توانستید بدون اذن پدر آن دختر، او را صیغه کنید حتی اگر شرط حفظ بکارت را گذاشته باشد. پس صیغه شما صحیح نبوده و این ارتباط جنبه شرعی نداشته. شما به آن دختر آسیب جسمی و روحی وارد کردید. فکر می کنید با خواندن صیغه می توانید هر نوع ارتباطی داشته باشید. حس و تمایلی که به زنان و دختران پیدا کردید سیرایی ندارد. اگر به فرد هوسبازی تبدیل شوید نه از همسر خود لذت می برید و نه ارتباط با زنان دیگر شما را راضی می کند. تشنگی و هوسبازی جنسی با ارتباطات گوناگون سیراب نمی شود. پس خودتان را از این منجلاب بیرون بکشید. کافی است زن و فرزندان و یا خانواده شما از این ارتباطات مطلع شوند دیگر نه اعتبار و آبرویی برای شما می ماند و نه همسر و خانواده به وجود شما افتخار می کند. بلکه وجود شما را باعث بدبختی و بدنامی خود می دانند پس مراقب خود باشید و بیش از این به رفتارهای خویش اعتماد نکنید. اگر مردی از همسر و زندگی اش راضی باشد و مشکل خاصی نداشته باشد به هیچ عنوان ائمه و معصومین ازدواج موقت را به او توصیه نمی کنند و برای او لازم نمی دانند. اگر در این مسیر غرق شوید بعد ها درگیر هر نوع رابطه ای خواهید شد. زندگی دنیا و آخرتتان را تباه خواهید ساخت. قانع باشید و به همسر و زندگی خود وفادار بمانید تا انس و محبت میان شما دو نفر بیشتر شود و لذت بیشتری از زندگی خود ببرید و باز متذکر می شویم که تنوع طلبی جنسی شما با این مراودات درمان نمی شود بلکه آتش شهوت و غریزه را در شما تقویت می کند.


مشاوره راسخون / ازدواج موقت
بازنشر:ممتازنیوز

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. امير:

    با سلام امیر اهل اهوازم دنبال یکی واسه ازواج هستمamir18266@gmail.com09217956085

  2. يونس:

    سلام.`سرس ۲۰ ساله هستم.اهل تهران.شرایط ازدواج را ندارم.اگر کسی مایل به صیغه شدن هست به جی میلم پیام بده. younes.m1993

  3. فاطمه:

    سلام
    زنی هستم با دو فرزند، شوهرم که خود را فردی مذهبی می داند و همیشه به بهانه کثیف بودن جامعه مرا از تحصیل و کار و حضور در اجتماع منع کرده است، پیش از ازدواج به دنبال فیلم های غیراخلاقی بود، در این مدت ۹ سال زندگی نیز همیشه از من انتظار داشت که هنگام دیدن این فیلم ها با او مخالفت نکرده و همراهی کنم. یک سال است که به فکر ازدواج موقت افتاده، در سایت های مربوطه عضو شده و برای این روابط جدید سیم کارت اعتباری جدیدی خریده که همیشه از من مخفی می کند. من که در دوره بارداریم از این موضوع مطلع شدم دیگر نه شب و روز داشتم نه خواب و خوراک و نوزاد من بسیار لاغر و کم وزن به دنیا آمد. الان نوزاد من ۶ ماهه است. شوهرم از این موقعیت سو استفاده کرده و با زنان زیادی ارتباط اس ام اسی برقرار کرده و با دختر ۱۹ ساله ای آشنا شده و ارتباط دارد و فکر می کند که با وجود این نوزاد من هیج اقدامی انجام نمی دهم. من همیشه در اضطراب و نگرانی هستم و هر روز از خدا طلب مرگ می کنم و دلم برای این دختر پاک و معصومم می سوزد که تاوان هوسبازی های پدرش را پس داده و می دهد.
    چنین مردان هوس باز و پستی حکم صیغه را بهانه خوبی برای توجیه هوسبازی های خود می دانند. در دین اسلام خانواده و تربیت فرزند ارزش خاصی دارد نه هوسبازی نامردان.
    لطفا برای من و دو دخترم دعا کنید

  4. حسام25کرج:

    سلام…

  5. میلاد:

    با سلام و خسته نباشید

    من ۲۸ سالمه و هنوز ازدواج نکردم. بسیار عطش سکس و روابط جنسی را دارم و خوب فلن هم امکان ازدواج ندارم.
    به سمت ازدواج موقت رفتم اما کسی را پیدا نکردم
    لطفا راهنمایی کنید
    بسیار ممنونم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.