سلب ماموریت از بسیج در تامین نظم یک مراسم بزرگ

در حالی که استفاده از نیروهای بسیجی در برگزاری برنامه‌ها و مراسم های مختلف در سال های اخیر به یک روال معمول تبدیل شده، برای اولین بار ماموریت تامین امنیت یک مراسم بزرگ از بسیج به پلیس راهنمایی و رانندگی محول شده است!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حسینیه همدانیها واقع در یکی از پرترددترین مناطق تهران هر ساله در شب‌های ماه رمضان شاهد برپایی آئین های عبادی ویژه است و مردم از نقاط مختلف شهر برای شنیدن خطابه‌های شیخ حسین انصاریان در این مکان مقدس گردهم می‌ آیند.

این واعظ مشهور پایتخت، در ماه رمضان هر پنجشنبه شب در حسینیه همدانیها سخنرانی می کند و در لیالی قدر نیز در همین مکان مراسم احیا برپاست و استقبال گسترده مردم از این مراسم معنوی به قدری است که خیابان های اطراف حسینیه لبریز از خیل عظیم روزه‌‌داران شب‌زنده‌دار می شود.

از آنجا که تجربه استفاده از نیروی مردمی بسیج در برگزاری مطلوب برنامه‌ها و مراسم های مختلف موفقیت‌آمیز بوده، طی ۹ سال گذشته تامین نظم و امنیت مراسم ویژه شب‌های رمضان حسینیه همدانیها و کنترل راه‌های عبور و مرور پیرامون آن به عهده نیروهای بسیجی این منطقه بوده است.

این ماموریت امسال به پلیس راهور و کلانتری محول شده اما بروز مشکل تردد به دلیل عدم انسداد کامل پل ری و کوچه‌های اطراف در شب‌های جمعه اول و دوم ماه رمضان نارضایتی و گلایه‌های مردم را در پی داشته است.

گفته می شود مردم این منطقه خواستار واگذاری مجدد این ماموریت به بسیج شده‌اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.