سلسله کرسی‌های آزاداندیشی در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه قم برگزار شد

۰۲م آذر ،

سلسله کرسی‌های آزاداندیشی در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه قم به همت جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه قم ، کرسی های آزاداندیشی را در پنج محور در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برگزار کرد.

براساس این گزارش، این نشست‌های آزاداندیشی با حضور تعداد بسیاری از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه قم در خانه فرهنگ خوابگاه‌ها با حضور مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در موضوعات ازدواج، کنترل یا رشد جمعیت، سبک زندگی، نقد عملکردها در باب وظیفه امر به معروف و نهی از منکر و تحریم اقتصادی و رابطه با آمریکا برگزار شد.

هدف از برگزاری این پیش کرسی‌های آزاداندیشی به صورت محدود و در جمع دانشجویان خوابگاهی آماده‌سازی زمینه‌های لازم و کسب تجربیات مورد نظر جهت برگزاری اولین کرسی آزاداندیشی عمومی در این دانشگاه است که خوشبختانه اقبال عمومی دانشجویان زمینه و امکان برگزاری کرسی‌های عمومی دانشجویی را فراهم کرد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم همچنین در نظر دارد همگام با دیگر تشکل‌های دانشجویی نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خصوصا در باب توجه به برگزاری جدی، کارآمد و پرشور کرسی های آزاد فکری در موضوعات مختلف اقدام کرده و گامی اساسی در جهت ارتقاء فضای فکری و فرهنگی دانشگاه‌ها بردارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.