سلیمانی صاحب مدال طلا شد/ تایلندی‌ها طلا درو کردند

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که جام ریاست جمهوری موی تای طی روزهای گذشته شاهد درخشش نمایندگان کشورمان بود،  در روز پایانی  این تایلندی ها بودند که در بازیهای نهایی درخشیدند و موفق به کسب شش مدال طلا شدند.

برخلاف نمایندگان کشورمان این تایلندی‌ها بودند که با کسب پیروزیهای متوالی مدال های طلا را از آن خود کردند. در وزن ۴۸- کیلوگرم  “فورافونگ چام نان” از تایلند مقابل “آرسن عمرف” از روسیه در پایان ۴ راند پیروز و صاحب مدال طلا شد. در همین وزن مهرداد صیادی از  کشورمان به همراه ” کای تیک چان ” از هنگ کنگ به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

در وزن ۵۱- کیلوگرم مهدی مهدی زاده از کشورمان به مصاف “سون سیری سارونگ” دیگر نماینده تایلندی‌ها در بازی نهایی رفت و باوجود ارایه یک بازی پایاپای نتوانست از سد حریف خود بگذرد و به مدال نقره اکتفا کرد. در این وزن نیز ” جو گوی هو ” از کره و ” یوری کروونف ” از روسیه به مدال برنز مشترک دست یافته بودند.

سید کاوه سلیمانی موی تای کار وزن ۶۷- کیلوگرم اولین مدال طلای ایران را در این مسابقات به خود اختصاص داد. سلیمانی با وجود آسیب دیدگی در جدال برای کسب مدال طلا به مصاف “کائو کا آنتروهین” از فنلاند رفت و با شکست وی روی سکوی نخست ایستاد. در این وزن نمایندگان استرالیا و قزاقستان نیز روی سکوی سوم ایستادند. 

در وزن ۵۷- کیلوگرم “پیسای آمسیری” از تایلند با غلبه بر حریفی از مالزی به مدال طلا رسید. سلمان نقش بندی از ایران و نماینده قزاقستان مدال های برنز این وزن را به خود اختصاص دادند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم دیدار پایانی را ” سوات سویت کیات ” از تایلند و ” بابیرجون تاگائف ” از ازبکستان برگزار کردند که نماینده  تایلند به پنجمین مدال طلای تیم کشور خود در این مسابقات دست یافت.

در این وزن ” خوش بار آی گوبوف ” از روسیه و ” میر بیک سارت کمالوف ” از قرقیزستان به مقام سوم مشترک دست یافته بودند.

 

در وزن ۶۳- کیلوگرم ” چان نارونگ کان پریچا ” از تایلند برای کسب ششمین طلا به دیدار “زاور عبدالسلاموف” از روسیه رفت و با پیروزی در این دیدار روی سکوی نخست ایستاد. در این وزن ” فردیا ویسی خول موراتف” از ازبکستان و “احمد جاوید حسنی” از افغانستان به مقام سوم مشترک دست یافته بودند. دیدارهای پایانی این دوره از رقابتها تا لحظه ارسال خبر در حال برگزاری است.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.