سمند و پراید نمی‌تواند یورو۴ را پاس کنند

۰۵ تیرماه ۱۳،

 سمند و پراید نمی‌تواند یورو۴ را پاس کنند

سمند و پراید نمی‌تواند یورو۴ را پاس کنند

ممتازنیوز: مشاور محیط زیستی معاون شهردار تهران در خصوص تعویق طرح استاندارد یورو ۴ گفت: گیر خودروسازان بر روی دو خودروی سمند و پراید است چرا که این دو خودرو نمی‌توانند استاندارد یورو ۴ را پاس کنند.

وحید نوروزی در خصوص تعویق استاندارد یورو ۴ گفت: خودروسازان در حقیقت با تعویق استاندارد یورو ۴ برای چندمین بار منافع جامعه را نادیده گرفته‌اند.
وی گفت که اگر این همه سرمایه‌گذاری و حمایت بر روی صنعت خودروسازی کرده‌ایم اگر بر روی صنعت تولید مداد‌رنگی کرده بودیم تاکنون می‌توانستیم مداد جادویی تولید کنیم.
مشاور محیط زیستی معاون شهردار تهران ادامه داد: گیر خودروسازان بر روی دو خودروی سمند و پراید است چرا که این دو خودرو نمی‌توانند استاندارد یورو ۴ را پاس کنند.
به گفته نوروزی الباقی خودروها تا مرز ۹۰ درصد پیشرفت کرده‌اند و شاید بتوان گفت که ۷۰ درصد خودروهای داخلی موفق شده‌اند که یورو ۴ را پاس کرده و یا به مرز پاس کردن یورو ۴ رسیده‌اند.
مشاور محیط زیستی معاون شهردار تهران تصریح کرد: خودروسازان به خاطر دو خودروی سمند و پراید با جان مردم بازی نکنند و دولت در روزهای پایانی مسئولیت خود گناه خودروسازان را برگردن نگیرند.
نوروزی اضافه کرد: خودروسازان بیش از حد امتیاز گرفتند و وقت آن است که دولت یکبار محکم پای مصوبه محیط زیستی خود بایستد تا این طرح اجرایی شود.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.