سمینار آموزشی روش‌های نوین مدیریت خانواده در پایگاه بسیج جنوب غرب پایتخت

فروردین ۱۴۰۳

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸، از برگزاری سمینال آموزشی روش‌های نوین مدیریت خانواده در پایگاه بسیج این منطقه خبر دارد.

“نامداری”در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری سمینار آموزشی شناخت روش‌های نوین مدیریت خانواده به منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در پایگاه مقاومت بسیج محلات منطقه ۱۸ در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با مشارکت و همکاری اداره‌ی اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ و اداریه‌ی اجتماعی و فرهنگی نواحی ۷ گانه منطقه، مدیران مراکز خانه‌های سلامت منطقه در دست اجرا است.
“نامداری” با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: کارشناسان مجرب مسایل اجتماعی و جامعه‌شناسی جامعی را راجع به روش‌های نوین مدیریت و استفاده از آن در کانون خانواده‌ را ارائه می‌کنند.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت خانواده و برگزاری سمینار آموزشی روش‌های نوین مدیریت خانواده در پایگاه مقاومت مسجدالمهدی(عج) شهرک گلدسته از اقدامات اجرایی این طرح است.
“نامداری” در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ افزود: برگزاری نشست‌های مستمر آموزشی زیست محیطی در خصوص سلامت جسم و جان در مرکز خانه سلامت شهرک گلدسته، ارائه خدمات مشاوره تغذیه در پایگاه بسیج خواهران طلبه از اقدامات دیگر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.