سمینار بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات به ایستگاه پایانی خود نزدیک شد

دوشنبه ۲۶ تیر – ۰۳:۵۰:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

سمینار بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات، چهارشنبه ۲۸ تیر ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ در سالن استاد ناصری خانه ی هنرمندان ایران برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، این سمینار به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و خانه ی هنرمندان ایران در چهار نشست و در چهار حوزه ی «معماری و شهرسازی»، «ادبیات»، «سینما و تئاتر»، «تجسمی و سایر هنرها» برگزار می شود.
بر این اساس نشست معماری و شهرسازی به دبیری «دکتر سید محسن حبیبی»، نشست ادبیات به دبیری «دکتر محمدرضا شعیری»، نشست سینما و تئاتر به دبیری «دکتر محمدرضا خاکی» و نشست تجسمی و سایر هنرها به دبیری «دکتر حبیب الله درخشانی» اداره می شود.
گفتنی است سمینار بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات پس از انتشار فراخوان و با وجود فرصت اندک برای ارسال چکیده ی مقالات، با استقبال خوب پژوهشگران و محققان روبرو شد. بیش از دویست چکیده ی مقاله به دبیرخانه ی این سمینار ارسال و در نهایت شورای علمی از بین بیش از دویست چکیده ی ارسالی به دبیرخانه، ۴۰ مقاله را برای ارائه به سمینار مناسب تشخیص داد.
بنابراین روز چهارشنبه و همزمان با برگزاری سمینار بازنمایی هنر و ادبیات، در نشست معماری و شهرسازی از ساعت ۹:۳۵ تا ۱۰:۳۵ چهار مقاله از «مهندس سید محمد بهشتی»، «دکتر مهدی حجت»، «دکتر مصطفی بهزادفر» و «دکتر حسن بلخاری»، در نشست ادبیات از ساعت ۱۱:۱۵ تا ۱۲:۳۰ پنج مقاله از «دکتر امیرعلی نجومیان- ماکان نجومیان»، «دکتر سید ابوالحسن ریاضی»، «دکتر سید محسن حبیبی- نوید پورمحمدرضا- فرزین امین صالحی»، «دکتر پیروز حناچی- سعید محمود کلایه» و «دکتر ابراهیم سلیمی کوچی- فاطمه سکوت جهرمی»، در نشست سینما و تئاتر از ساعت ۱۴ تا ۱۵ چهار مقاله از «علیرضا قاسم خان»، «محمد سعید حنایی کاشانی»، «عابس خلقی» و «دکتر مجید سرسنگی- علیرضا نراقی» و در نهایت در نشست تجسمی و سایر هنرها از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۴۵ چهار مقاله از «دکتر محمد علی رجبی- مهناز ابراهیم زاده»، «دکتر مریم لاری»، «دکتر مرتضی بابک معین» و «مجید امانی» به مخاطبان حاضر ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است این سمینار با پس نشست هایی در طول سال جاری و در خانه ی هنرمندان ایران تداوم خواهد یافت و هر نشست با یکی از رویکردهای مطالعاتی به موضوع بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات خواهد پرداخت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۶۱۵۵۰۰۷۶۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.