سمینار معرفی شبکه های LTE و LTE-A برگزار می شود

سمینار یکروزه ” معرفی شبکه های LTE و LTE-A” به طور مشترک از سوی موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه صنعتی مالک اشتر در روز یکشنبه ۲۶ شهریور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران این موسسه از آغاز سال ۹۱ پروژه ای تحت عنوان بومی سازی ساخت تجهیزات LTE/SAE تعریف نموده و همچنین دانشگاه مالک اشتر نیز فعالیتهایی بر روی نسل بعدی( LTE  (LTE-ADVANCE انجام داده است، لذا به منظور استفاده بهتر از توان داخلی در انجام پروژه های ملی این سمینار یکروزه به طور مشترک برگزار می شود.
بنابر این گزارش، در این سمینار علاوه بر معرفی بخشهای مختلف سیستم های LTE و LTE-A به شرح فعالیتهای انجام شده در موسسه پرداخته خواهد شد. همچنین وضعیت فعلی و چشم انداز آینده این فناوری نیز تشریح می گردد.
شایان ذکر است :با افزایش روزافزون نیاز اتصال مشترکین به شبکه های دیتا و به خصوص اینترنت، تلاش برای ساخت نسل های جدیدتر این تجهیزات به منظور ایجاد اتصال پرسرعت مشترکین همچنان ادامه دارد .
گفتنی است:  آخرین فناوری به کار گرفته شده در جهان بر اساس استانداردهای ۳GPP  فناوری LTE است  که قابلیت ارسال اطلاعات تا بیش از Mb/s 150 را دارد، لذا موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور دستیابی به این فناوری روز دنیا و بومی سازی آن، پروژه مذکور را تعریف نموده است./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.