سمینار خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر HIGH-TECH برگزار شد/ تقدیر از ۲۰ فعال در حوزه کارآفرینی

اردیبهشت ۱۴۰۳

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهدی تیموری، دبیر کل سمینار خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر HIGH-TECH افزود: هدف از برگزاری این سمینار شناخت تئوری های مدیریت و کارآفرینی بر بستر بومی کشور و ارتباط میان صنعت و دانشگاه بوده است.

وی بیان داشت: در این سمینار چالش ها شناسایی شد و این چالش ها در فضای علمی و آکادمیک مورد بررسی قرار گرفت تا تبدیل به تحقیقات قابل اتکا شود و در نتیجه بتوانیم براساس آنها رساله های دانشجویی پاسخ گوی نیازهای کشور را تدوین کنیم.

دبیرکل سمینار خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر HIGH-TECH خاطرنشان کرد: در این سمینار کارگاه ترسیم مسیر تجاری سازی ایده های بومی برگزار شد که موضوعات جایگاه مدیریت نوین و هوشمند، تشریح نمونه های توسعه یافته قابل اتکا به عنوان الگو در راستای اقتباس گیری، بومی شناسی و بومی سازی، تغییر زاویه دید و نگرش در فارغ التحصیلان دانشگاه ها در راستای فضای حاکم بر کسب و کار ملی، نیازهای ملی در ایجاد شبکه تجارت بین المللی، جایگاه خبرگان کسب و کار، نقش تعاونی ها و جایگاه دانشگاه در تربیت نیروی کارآمد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تیموری گفت: در این سمینار از ۲۰ مدیر، بازرگان و استاد برتر در حوزه مدیریت و کارآفرینی تقدیر شد و همچنین از پرفسور الوانی نیز به عنوان چهره ماندگار مدیریت تقدیر به عمل آمد.

 وی تصریح کرد: دانش مدیریت  استراتژیک، منابع انسانی، بازاریابی و مالی محورهای اصلی سمینار بین المللی خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر HIGH_TECH بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.