سمینار مدیریت الکترونیکی شهر برگزار می‌شود

سمینار مدیریت الکترونیکی شهر همزمان با پنجمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزار می شود.
مصطفی بهمن آبادی دبیر سمینار مدیریت الکترونیکی شهری گفت: با توجه به توسعه فناوری اطلاعات و کاربردهای آن، شکل مدیریت شهری دچار تغییرات جدی و گسترده‌ای شده است و انتظار می‌رود تا دامنه این تغییرات تاثیر بیشتری بر زندگی انسان هزاره سوم بگذارد.
آشنایی با جامعه اطلاعاتی پیش روی و روند توسعه شهرها و استانهای الکترونیکی که در کشور ما نیز در حال پیگیری است از یک سوی، و بررسی چگونگی مدیریت و جایگاه آن در فضای سایبر از سوی دیگر امری ضروری بنظر می‌رسد که باید مدیران فعلی شهری و غیر شهری و مدیران آینده ما با آن آشنا باشند.
بهمن آبادی درخصوص سمینار افزود: در این سمینار (کارگاه)، شرکت کنندگان با جدیدترین دستاوردهای علمی و فناوری در حوزه فناوری اطلاعات و کاربردهای آن که در مدیریت الکترونیکی شهری کارایی لازم را داشته باشد و بتواند بر حل بعضی از مشکلات موجود مانند چگونگی صرفه‌جویی انرژی و حفظ محیط زیست موثر باشد آشنا خواهند شد. آشنایی با شهرهای الکترونیکی ایران و سایر کشورهای جهان، و نحوه توسعه و مدیریت الکترونیکی در آنها نیز بخش دیگری از این سمینار (کارگاه) خواهد بود.
کاهش هزینه‌ها، ‌صرفه‌جویی در زمان، تسریع در امور جاری و مدیریتی، افزایش حجم فعالیت‌ها و توسعه امنیت اجتماعی از جمله مزایای گسترش مدیریت الکترونیک شهری و فعالیت‌های مرتبط با این مقوله به شمار می‌رود.
دبیر سمینار در ادامه خاطر نشان کرد: تجهیزات و خدمات توسعه شبکه‌های الکترونیکی، تجهیزات و خدمات مخابراتی،‌ نظام تایید هویت و اصالت در مدیریت شهری، بانکداری الکترونیک، مدیریت حمل و نقل الکترونیکی، زیر ساخت‌های فناورانه خدمات الکترونیک در مدیریت شهری، تدارکات و بازاریابی الکترونیکی و … از جمله محورهای برگزاری این سمینار خواهد بود.
وی در پایان گفت: این سمینار در روز ۲۸ تیر در مرکز همایشهای بین المللی شهید بهشتی برگزار می شود. در پایان به شرکت کنندگان گواهی آموزشی اعطا می شود. و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت oas.ir مراجعه نمایید.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.