سناریوی غرب با درایت ارتش سوریه شکست خواهد خورد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: سناریوی غرب با درایت ارتش سوریه شکست خواهد خورد و مخالفین و معارضین دولت بشار اسد با خفت و خواری این سرزمین را ترک خواهند کرد.

جواد منصوری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به تحولات کنونی سوریه‌ اظهارداشت: موقعیت سوریه و روابط مستحکم این کشور با ایران، شرایطی را به وجود آورده که برای غرب و رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست، از همین رو این رژیم جعلی درصدد تغییر  وضعیت در منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر منطقه افزود: تحولات اخیر خاورمیانه و گسترش بیداری اسلامی برای رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی همچون رژیم آل سعود نگران کننده بوده و آنها را وادار به اتخاذ تصمیمات خصمانه ای جهت سرکوب اعتراضات مردمی کرده است.

منصوری تصریح کرد: مخالفین و معارضین دولت بشار اسد از پشیمانی کشور‌های مرتجع عرب همچون قطر و عربستان برخوردار بوده و از طرفی حمایت کشورهای ترکیه و غربی را به همراه دارند که آنها را از لحاظ سیاسی،‌تسلیحاتی و مالی تامین می‌کنند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش‌های ارتش سوریه به همراه ناهماهنگی‌ها و ضعف مخالفین، در نهایت منجر به شکست کلیه طرح های معارضان و مخالفان شده و آنها با تلفات فراوانی از سوریه بیرون خواهند رفت.

“اتهای پیام”/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.