سناریوی تخریب قالیباف از صدای امریکا و بی‌بی‌سی آغاز شد

۲۶اردیبهشت،

در واکنش به اقدام یک شبکه ماهواره‌ای اعلام شد؛

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در واکنش به پخش برنامه‌ای تخریبی علیه این کاندیدا در یک شبکه ماهواره‌ای بیگانه، گفت: اینکه شبکه بی‌بی‌سی خط تخریب کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران را از قالیباف آغاز می‌کند، خود حاوی پیامی قابل توجه است و کارنامه دخالت‌های دولت انگلستان در امور داخلی ایران هم برای مردم هوشیار ما آشکار است.

پرویز اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: پروژه تخریب قالیباف از مدتی قبل با پخش برنامه‌ای از صدای آمریکا آغاز شده بود و با توجه به روشن شدن تقریبی صحنه انتخابات، فاز تازه این عملیات روانی و تخریبی از سوی شبکه بی‌بی‌سی دنبال شد و این قابل پیش‌بینی بود.

وی ادامه داد: سناریوی دشمنان تحمیل فضای تخریب و جنگ روانی به جای رقابت سالم در انتخابات است و کاندیداهای محترم و ستادهای آنها باید چنین اقداماتی را صراحتا محکوم و با این روشها مرزبندی کنند.

سخنگوی ستاد قالیباف در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص گزارشهای بعضی رسانه‌های داخلی که از ارتباط وابستگان بعضی کاندیداها با این شبکه‌ها و مرتبطین آنها خبر داده اند، افزود: ان شاءالله اینگونه نیست. رسانه‌های داخلی هم هوشیار می باشند. چه بسا همین خبرها نیز برای تحریک کاندیداها به جنگ روانی و تخریب یکدیگر باشد. کاندیداهای محترم نیز حتما با مرزبندی در برابر این سناریو، به مردم نشان می‌دهند که هرگز به ابزار تبلیغی بیگانه دلبستگی ندارند.

اسماعیلی گفت: نکته جالب این است که این شبکه ماهواره‌ای هیچ بهانه‌ای برای تخریب آقای قالیباف نظیر خدشه در مدیریت و کارامدی و نیز محبوبیت عمومی وی پیدا نکرده و تلاش کرده تا با تقطیع هدفمند بخش‌هایی از سخنان ایشان، وی را تخریب کند. حال آنکه نگاه دقیق‌تری به اهداف پشت صحنه این برنامه نشان دهنده تلاش این شبکه برای تخریب کاندیداهای دارای وجهه مردمی و کارامد در آستانه انتخابات؛ تشدید منازعه بین کاندیداها و تزریق تنش به فضای انتخاباتی است.

وی ادامه داد: اتفاقا حتی آنچه پخش شده، اوج تدبیر و سیاستمداری هوشمندانه برای حفظ آرامش و امنیت محیط های دانشگاهی و دانشجویان در برابر بازی‌های اهل سیاست را نشان می‌دهد. ضمن اینکه بعد از حضور ایشان در فرماندهی نیروی انتظامی، مسئولان ارشد دولت اصلاحات و از جمله وزارت کشور وقت بارها از مدیریت هوشمندانه قالیباف از جمله در حفظ فضای آرام و با نشاط دانشگاهها تقدیر کردند.

سخنگوی ستاد قالیباف گفت: بهتر از همه ما، خود دانشجویان می‌دانند که در دوران مدیریت پلیس توسط قالیباف حتی یک گلوله در محیط دانشگاه‌ها شلیک نشد. دانشجویان به خوبی در خاطر دارند که سردار طلایی رئیس وقت پلیس تهران به جای ورود به دانشگاه تهران، در خارج از دانشگاه با دانشجویان معترض به گونه‌ای صحبت کرد که همانها برای وی کف زدند و دسته گل به گردنش انداختند و به سر کلاس‌ها بازگشتند.

اسماعیلی ادامه داد: دانشجویان ما آگاه و منصف می باشند و متوجه انگیزه شبکه‌های ماهواره‌ای یاد شده در تخریب کسی که نماد آرامش و امنیت دانشگاههاست، می باشند. کسی که در نگاه عمومی نیز سبب احیای جایگاه عزیزان نیروی انتظامی به سوی یک پلیس جامعه محور، فهیم و البته مقتدر شناخته می گردد.

وی در پایان گفت: اگر اینگونه نبود، آقای طلایی به عنوان رئیس پلیس وقت تهران بلافاصله بعد از حوادث فوق با بالاترین رای از سوی مردم تهران به عضویت شورای شهر انتخاب نمی شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.