سنجاقک از دست آندو پر کشید و توفانی در دل هواداران به پا کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – آندو تیموریان دست هایش را می گشاید و سنجاقک کوچک پر می کشد ، بالهای اوست که توفانی به همراه دارد.

به گزارش ممتاز ؛ این یک باور عمومی است. اینجا و آنجا ندارد که دنیا جنینی است در حال سقط شدن. همه چیزش از هم اثر می پذیرند و باد ناشی از پر زدن های سنجاقکی کوچک در صحراهای آفریقا می تواند طوفانی عظیم به پا کند در اقیانوس اطلس در سوی دیگر از دنیا.

آندو روزهای خوبی را سپری نمی کرد. بازی های او بعد از نمایش دل انگیز در سئول ، با شکسته شدن دستش ، دیگر به دل نمی چسبید. سه ماه بعد اما او کیلومترها دور از خانه به یکباره اوجی دوباره گرفت. همه چیز اما از اتفاقی ساده رخ داد. بازی در هوای گرم و شرجی در نیمه اول خوشایند نبود.

استقلال گل خورده بود و حریف داشت فشار بسیاری می آورد. آن وسط زمین اما اتفاقی افتاد ، یکباره و به اندازه بال زدن یک سنجاقک کوچک. آندو چشمانش خیره می افتد به کوچولوی زیبای روی چمن که می رود تا زیر پا له شود. او خم می گردد ، حشره کوچک را بر می دارد و پر می دهد تا نجات پیدا کند.

بالهای سنجاقک اما توفانی به پا می کند. آندو که قبل از این زیر دست و پای بازیکن تایلندی تا مرز له شدن پیش رفته ، بال می گشید. یک پاس و شوتی باور نکردنی ، او استقلال را به جمع ۴ تیم برتر آسیا می رساند.

بال های سنجاقک باز توفانی به پا کرد. این بار نه در اقیانوس اطلس که در دل میلیون ها هوادار استقلال چون تیم شان بعد از ۱۲ سال دوباره به صف ۴ تیم برتر آسیا می رسد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.