سند محرمانه / پیشگویی تاریخی یک ژنرال

۱۴ام بهمن ،

شش سال و دو ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و درست در روزهای اوج اقتدار «محمدرضا پهلوی»،یک تیمسار، پیش بینی بسیار جالبی دربارهٔ ی آینده ی خاندان جلیل سلطنت!! و حکومت بعدی ایران کرده است

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، در میان صدها هزار برگ اسناد به جامانده از سازمانِ جهنمی «ساواک» یک برگ گزارش استثنایی دیده می گردد که هیچ شرح و توضیحی برای آن به دستمان نرسید. شش سال و دو ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و درست در روزهای اوج اقتدار «محمدرضا پهلوی»، که نخبه گان و سیاستمدارانِ مطرح جهان و حتی ایران، در دورترین افق های ذهن خود نیز ، کمتر به احتمال سقوط قریب الوقوع نظام سلطنتی در ایران فکر می کردند، یک تیمسار، پیش بینی بسیار جالبی دربارهٔ ی آینده ی خاندان جلیل سلطنت!! و ایران کرده است:
رد و نشانی از این افسر که امروز احتمالا نباید در قید حیات باشد به دست نیاوردیم. کسانی که نشانی از او دارند، مشرق را هم بی خبر نگذارند:

[متن سند]
به: ۳۱۲
تاریخ : ۹/۹/۵۱
از: ۲۰ ه‍
شماره: ۱۶۵۷۴/۲۰ ه‍
منبع: ۲۰۳۷
منشاء: یکی از دوستان منبع
تاریخ وقوع:۲/۹/۵۱تاریخ رسیدن خبر به منبع: ۲/۹/۵۱
تاریخ رسیدن خبر به رهبر عملیات محل:۴/۹/۵۱
موضوع: اظهارات سعید یک‌رنگیان دیپلمه وظیفه
نامبرده بالا بعدازظهر روز ۳/۹/۵۱ ضمن بحث در اطراف مرگ غلامرضا تختی اظهار داشته است یکی از اقوام ما به نام سرتیپ یک رنگیان به پدرم گفته است محمدرضا شاه آخرین پادشاه سلسله پهلوی است زیرا بعد از او حکومت به دست اسلامی‌ها (متعصبین مذهبی) خواهد افتاد و ولیعهد، دیگر حکومت نخواهد کرد.
نظریه شنبه: نظری ندارد.
نظریه یکشنبه: هرگونه اقدام مستقیم سبب شناسایی منبع خواهد شد.آمال
نظریه سه‌شنبه: نظریه یکشنبه مورد تأیید است. سپاهی
نظریه چهارشنبه: نظریه یکشنبه مورد تأیید است.دانشور

[تصویر اصل سند]

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.