سنگ اندازی ۱+۵ در مذاکرات هسته ای با ایران به ضرر آنها تمام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله بادامچیان که در پایان نشست دبیران حزب موتلفه سخن می گفت ، افزود : تیم مذاکره کننده به نمایندگی ملت تاکنون مسیر روشنگری افکار عمومی را خوب هموارکرده است. به نظر می رسد گفت گو در پشت درب های بسته دیگر فایده ندارد، باید مذاکرات علنی با حضور رسانه های داخلی و جهانی باشد تا معلوم گردد طرف مقابل ایران چه مطالبی را عنوان می کند که واقعا معقول نیست. آنها رسما به ما می گویند شما حق پیشرفت در زمینه فن آوری صلح آمیز هسته ای را هم نداریدو این بر خلاف مقررات آژانس و حقوق مسلم ملت ایران است.

بادامچیان تصریح کرد: ملت ایران مثل کوه ایستاده است و اجازه نمی دهند قدرتهای استکباری حرف خود را تحمیل کنند .

بادامچیان در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه شما از یک طرف به معرفی نامزد مستقل در انتخابات آینده اصولگرایان اصرار دارید و از طرف دیگر می گویید خواهان وحدت اصولگرایان هستید این دو چگونه با هم قابل جمع است ؟ اظهار داشت: این دو با هم منافات ندارد، اگر قرار بر وحدت و همگرایی باشد، باید در گفتگو ها پیشنهاد مشخص داشته باشیم تا بتوانیم در مذاکرات آن را به بحث بگذاریم، اینگونه بهتر می توانیم در فرآیند همگرایی حضور یابیم .

انتخابات شوراها اهمیت ویژه ای دارد

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در خصوص رویکرد این حزب در انتخابات شوراها بیان داشت : وضعیت انتخابات ریاست جمهوری متفاوت است، ما باید اعتمادی ویژه در این مورد داشته باشیم و در آنجا ضرورت همگرایی و وحدت بیشتر احساس می شود، باید به انتخابات شورا ها اهمیت ویژه داده شود .

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برگزاری بزرگداشت شهدای ۲۶ خرداد حزب موتلفه اسلامی در قم گفت : امسال به مناسبت اینکه نیم قرن از فعالیت حزب موتفه اسلامی می گذرد تصمیم گرفته شد بزرگداشت شهیدان را در بیت معظم امام خمینی (ره) در قم همانجا که بزرگان موتلفه در اطاعت از امام(ره) موتلف شدند تا با امام(ره) همراهی کنند، تجدید میثاق با امام(ره) و مقام معظم رهبری داشته باشند. از مسئولان بیت حضرت امام (ره) و دفتر مقام معظم رهبری در قم تشکر وافر داریم که فرصت را برای یاد آوری آن حرکت بسیار موثر امام(ره) برای نسل جدیدمان را فراهم آورند .همچنین از حضور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی تشکر داریم .

وی افزود : توفیق دیگرمان امسال دیدار با مراجع عظام و بهرمند شدن از رهنمود های این بزرگواران بود .


بادامچیان تاکید کرد : مراجع دغدغه های قابل توجهی در مورد مدیریت بخش هایی از کشور همراه با راه حل های مشخص دارند که باید به آنها توجه کرد. مراجع عالیقدر دنبال صحت عمل درنظام از مسئولان هستند و این نکته بسار مهمی است .

 

نظامیان به دنبال راه اندازی حمام خون در مصرهستند


قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد آخرین تحولات مصر گفت : پیروزی محمد مرسی از قبل قابل پیش بینی بود، به نظر می رسد نظامیان حسنی مبارک اکنون در پی یک کودتای تمام عیار هستند . انقلاب مصر در معرض تهدید نظامیان است و مردم باید همچنان به حضور هوشمندانه خود در خیابانها و میادین ادامه دهند و تسلیم اهداف شورای نظامی نشوند و ارتش مصر با مردم همراهی کند .


بادامچیان ادامه داد : انحلال پارلمانی مصر یک دهن کجی به نتایج انتخابات پارلمانی در این کشور بود، نظامیان به عواقب سوء چنین اعمالی فکر نمی کنند آنها در آستانه راه اندازی یک حمام خون در مصر هستند، باید مردم جلوی این خونریزی را با مقاومت انقلابی بگیرند .

 

امریکا با سیاست کشتار جمعی در سوریه به دنبال راه حل برای مشکلات خود است 


وی در خصوص تحولات سوریه نیز اظهار داشت : آمریکا و اسرائیل مرتب از سوی تروریستها سلاح وارد سوریه می کنند آنها  می خواهند با سیاست تجدید کشتارهای جمعی مردم یک راه حل برای مشکلات خود پیدا کنند، مردم سوریه ایستاده اند، مداخله خارجی در سوریه جواب نمی دهد، مردم سوریه می خواهند سرنوشت خود را خود تعیین کنند و ایران نیز حامی مردم سوریه در تعیین سرنوشت خود با تصمیم مستقل خویش است .


قائم مقام دبیر کل موتلفه اسلامی گفت : درگذشت مرحوم حاج احمد قدیریان موجب آن گردید که بار دیگر حق شناسی بزرگان انقلاب اسلامی ، نظام و مردم هوشیار ما نسبت به خادمان مخلص ، با صداقت و در خدمت امام(ره) و مقام معظم رهبری جلوه ای ویژه داشته باشد . مرحوم قدیریان از یاران دیرینه و اولیه موتلفه اسلامی بود که در عمر پر برکت خویش در همه ابعادی که می توانست خدمت کند خدمت شایانی کرد .


وی در پایان بیان داشت : مرحوم قدیریان پس از اینکه به سپاه پاسداران وارد شد و از دست فرماندهی کل قوا درجه سرتیپی دریافت کرد، صادقانه هر گونه فعالیت خود در موتلفه را متوقف کرد که این نشانی از تعهد الهی او داشت، ما به سهم خود از پیام محبت آمیز ولی امر مسلمین و از همه بزرگان و روحانیت معظم به ویژه حضرت آیت الله مهدوی کنی و مراجع عظام تقلید و مردمی که به این بنده صالح خدا اظهار احترام کردند صمیمانه تشکر می کنیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.