سن سیار تئاتر کودک در همدان به راه می افتد

قائم مقام جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد:

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/قائم مقام نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از حرکت سن سیار تئاتر کودک در شهرها و روستاهای همدان خبر داد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، هادی فیض منش صبح امروز در نشست خبری در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی گفت: در روزهای جشنواره خودرویی با تمام امکانات تئاتری و سالن سیار نمایش در همدان می گردد و برای همه کودکان و نوجوانان روستاها و بخش های مختلف برنامه اجرا می کند.

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در همه سالن های نمایش خبر داد و بیان داشت: ۵ هزار جلد کتاب در روز افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به کودکان و نوجوانان همدانی اهدا می شود.

وی از برگزاری ورک شاپ نمایش خلاق در جشنواره نوزدهم خبر داد و گفت: برای اجرای نمایش های جشنواره نوزدهم ۶ سالن در نظر گرفته شده است که از استانداردهای لازم برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری افتتاحیه جشنواره در پنج نقطه شهر همدان اظهار کرد: افتتاحیه امسال با حضور مردم در تمام نقاط همدان صورت می گیرد و گروه های نمایشی ترانه های کودکانه و سرودهای شاد را برای بچه ها اجرا می کنند.

فیض منش اذعان کرد: ترسیم طولانی ترین نقاشی در تمام شهرستان ها، برگزاری جشن بادبادک ها، برگزاری ویژه برنامه کودکان و نوجوانان و اجرای نمایش از جمله برنامه های جنبی در شهرستان های استان همدان است.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از ۱۶ تا ۲۲ مهردر همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۳۸۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.