سهامداران بانک تات بخوانند

۲۴ام بهمن ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: ما چه گناهی کرده ایم که در بانک تات سرمایه خودمان را به امانت گذاشتیم.نه پولمان را می دهند نه سود آن را. بالاخره پیگیری کنید تکلیف سهامداران این بانک چه می گردد؟
این درحالی است که معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: حقوق سهامداران بانک تات«بانک آینده» به طور کامل رعایت خواهد شد و آن‌ها به هیچ وجه متضرر نمی‌شوند.
حسین فهیمی تصریح کرد: یکی از چالش‌های بین سازمان بورس و بانک مرکزی بحث ادغام نهادها و رعایت حقوق سرمایه‌داران است که ما در جلسات مشترک خود همواره آن را مدنظر داشتیم و می‌توان به کلیه‌ سهامداران اطمینان داد، حق آنها به هیچ وجه تضییع نخواهد شد.
وی هم‌چنین از به‌کارگیری روش‌های تازه برای ادغام نهادها خبر داد گفت: برای پیشگیری از مشکلی که برای سهامداران بانک تات پیش آمد، طرحی پیشنهاد شده تا در راستای آن با بقای بانک و اقدام آن نسبت به خرید دیگر موسسات، بانک آنها را وارد اموال خود کند و اگر نیاز شد برای سرمایه گذاران سهامی در نظر بگیرد تا آنها متضرر نشوند.
فهیمی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بورس با تمام طرح‌هایی که در آن حقوق سرمایه‌گذاران رعایت نشود، مخالفت خواهد کرد و در مورد خاص بانک تات نیز هر چقدر پیگیری‌ها طولانی شد و برای مردم ابهاماتی پیش آمد، اما مطمئنا هیچ سهامداری متضرر نخواهد شد و سود سهام آنها نیز در پایان دوره‌ محاسبه و تحویل می‌شود.

۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رسول:

    باسلام ایایک نفر پیدامیشودکه درموردسرنوشت سهامداران بانک منحله تات به صراحت شرحی بنویسد؟ایا سهام به بانک اینده منتقل میشود؟دراین صورت هرسهم تات باهمان صدتومان اسمی منتقل میشود؟به مبلغ افزایش سرمایه که به سهام تبدیل نگردیده است سودی تعلق میگیرد؟وان هم به سهام تبدیل میشود؟اگران یک نفرپیداشددعاگوخواهم بود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.