سهام صنعت بیمه هفته را با کاهش تمام کرد

بینا- در معاملات امروز ۲۵ مردادماه، سهام شش شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
به گزارش بینا، امروز شاخص صنعت بیمه در بورس به رقم ۱۴۹۵ رسید و نسبت به روز گذشته تقریبا  ۰٫۴۳ درصد کاهش داشت. همچنین در بورس اوراق بهادار تهران نیز شاخص کل تقریبا با ۰٫۰۹ درصد افزایش به ۲۴۱۲۵ واحد رسید.
این گزارش می افزاید، آخرین روز کاری این هفته بورس هم شیرینی همراه بود برای پنجمین روز متوالی شاخص بورس افزایش یافت. امروز نیز مانند روز گذشته در بین صنایع عمده بورس گروه کانه های فلزی و فلزات اساسی افزایش قیمت های خوبی را تجربه کردند. انتشار اخبار مربوط به از سرگیری مذاکرات جلیلی و اشتون در اوایل شهریور ماه و نزدیکی برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهدها که از جنبه اعتباری برای کشور بسیار حائز اهمیت است. در کنار کاهش نرخ دلار از جمله دلایل صعودی بودن شاخص بورس هستند. امروز در گروه بیمه ای ها همچنان بیمه ملت صدر نشین حجم معاملات بود ضمن اینکه تمامی شرکتهای بیمه بجز بیمه پارسیان با رشد قیمت به کار خود پایان دادند. خبر دیگر اینکه روز گذشته قائم مقام بیمه البرز در مصاحبه با خبرگزاری فارس از احتمال تجدید ارزیابی دارایی­های بیمه البرز به منظور افزایش سرمایه خبر داد.
معاملات سهام شرکت های بیمه به شرح ذیل می باشد:
نماد بیمه ملت با ۰٫۳۶ درصد افزایش نسبت به روز قبل و مبادله ۳۱۵,۵۹۶ سهم به ارزش ۳۵۵ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۱۲۲ ریال بسته شد.
بیمه پارسیان باکاهش ۱٫۸۷ درصدی مواجه بود و با حجم معاملات ۲۶۴,۹۰۰ سهم به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال،  و با قیمت ۲,۰۴۳ ریال بسته شد.
نماد بیمه پاسارگاد نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند. در این نماد ۱۱۲,۰۰۰ سهم به ارزش ۲۱۳ میلیون ریال داد و ستد شد و با قیمت پایانی ۱٫۸۹۹ ریال بسته شد.
در نماد بیمه دی۱٫۲۳ درصد افزایش داشت و با مبادله ۲۴۵,۱۳۲ سهم به ارزش۵۲۳ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۱۳۴ ریال بسته شد.
بیمه سامان نسبت به روز قبل ۲٫۱۰ درصد افزایش داشت. در این نماد ۵۱۷,۰۰۰ سهم به ارزش ۸۷۸ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۷۰۰ ریال بسته شد.
بیمه میهن با حجم معاملات ۱۰,۰۵۰ سهم به ارزش ۱۲ میلیون ریال داد و ستد شد و این نماد شاهد ۴٫۷۷ درصد افزایش بود و با قیمت پایانی ۱,۱۸۶ ریال بسته شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.