سهام مخابرات به ارزش واقعی نرسیده است

سیبنا: مدیرعامل توسعه اعتماد مبین با اعلام اینکه افزایش نرخ ارز اثری در برنامه های شرکت مخابرات ندارد،گفت: سهام مخابرات هنوز به ارزش واقعی خود نرسیده است.

صابر فیضی در برابر این سئوال که دلیل رشد این روزهای سهام مخابرات در بورس چیست،توضیح داد: در حالی صورت‌های مالی ۶ ماهه شرکت حداکثر تا ۱۵ مهر به سازمان بورس ارایه خواهد شد که در آن پیش بینی ها محقق شده، اما واقعیت این است که هنوز سهام شرکت به ارزش واقعی خود نرسیده است.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات دارای پایه و اساس بوده و وابسته به متغیرهایی مانند نرخ ارز و کشش بازار نیست. از طرف دیگر فعالیت های آن خدماتی بوده و در هر شرایطی مشتری دارد. این در حالی است که افزایش نرخ ارز هم به جز امور سرمایه گذاری که از قبل برنامه های مدنظر اجرایی شده ، اثری در مخابرات ندارد.

مدیرعامل سابق مخابرات ایران بابیان اینکه وضعیت این شرکت در نیمه دوم سال بهتر هم خواهد شد، در واکنش به دیگر پرسش که موضوع آزادسازی ۵ درصد سهام کارکنان مخابرات بود و موجب عدم رشد سهام در تابلوی بورس طی ماه های مرداد و شهریور شد،پاسخ داد: اولا” حدود ۴۰ درصد از سهام تخصیص داده شده آزاد خواهد شد. دوما” اکثر همکاران تمایلی به فروش سهام خود ندارند.

فیضی ادامه داد: این درحالی است که سازمان های خصوصی سازی و بورس هم باید برای این موضوع برنامه ریزی کنند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.