سهام ۱۰شرکت بیمه ای همچنان رونق ندارد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

بینا- در معاملات امروز هفتم آبانماه، سهام ده شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
به گزارش تفسیری بینا، امروز هم در گروه بیمه های بازار سرمایه حجم کم معاملات و نبود تحرکی خاص در نمادها روند سکون این صنعت را ادامه دار نمود. احتمال دارد با بازگشایی بیمه ملت بعنوان بزرگترین عضو این صنعت بارقه های امیدی برای ایجاد یک روند صعودی برای آنها بیشتر شود. اما بالاترین حجم معاملات امروز مربوط به بیمه دی بود و رتبه دوم هم به پاسارگاد رسید. در مجموع همچنان منتظر تحولی در گروه بیمه هستیم تا سهامداران آنها را به صعود امیدوار تر کند و بازده مناسبی برای صبوری خود دریافت نمایند. ضمناً بیمه ما هم در گزارش تفسیری شش ماهه اول سال جاری خبر از پوشش ۹۴ ریالی به ازای هر سهم خود داده است که رقم قابل قبولی برای این شرکت نوپا می باشد. این گزارش تفسیری می افزاید، شاخص صنعت بیمه در بورس نیز با کاهش ۰٫۰۸ درصدی به رقم ۱۵۵۸ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه دی با کاهش ۳٫۵۹ درصدی و حجم ۱,۲۹۶,۷۱۵ سهم به ارزش ۳،۲۶۷ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۵۲۱ ریال، بیمه پاسارگاد نیز نسبت به روز پیش با ۰٫۲۰درصد افزایش و حجم ۱۷۹,۷۹۸ سهم به ارزش ۳۶۳ میلیون ریال و قیمت پایانی ۲,۰۱۷ ریال به کار خود پایان دادند
بیمه سامان نسبت به روز پیش تغییری نداشت. در این نماد ۱۴۰,۰۰۰ سهم به ارزش ۲۳۸ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۱,۷۰۰ ریال بسته شد.
بیمه البرز با حجم معاملات ۷۸,۷۸۶ سهم به ارزش ۲۹۴ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم همانند روز پیش به میزان ۳,۷۲۵ ریال بود.
بیمه پارسیان نسبت به روز پیش ۰٫۲۸ درصد کاهش داشت. در این نماد ۶۶,۵۴۹ سهم به ارزش ۱۳۹ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۲٫۱۴۳ ریال بسته شد.
در بیمه آرمان ۲۰,۰۰۰ سهم به ارزش ۳۸ میلیون ریال داد و ستد داشت که این نماد با افزایش۲ درصدی نسبت به روز پیش مواجه بود و با قیمت پایانی ۱,۹۲۰ ریال بسته شد.
بیمه ما نسبت به روز پیش بدون تغییر باقی ماند و با حجم معاملات ۱۴,۵۰۰ سهم به ارزش ۱۶ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم۱,۱۰۰ ریال بود. نماد میهن هم با ۰٫۲۶ درصد افزایش و مبادله ۵,۰۰۰ سهم به ارزش ۶ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۱۵۵ ریال ، بیمه نوین نیز حجم معاملاتی برابر ۶۶۶،۲ سهم به ارزش ۴ میلیون ریال داشت و قیمت پایانی آن با ۴،۷ درصد کاهش،  ۱,۴۶۰ ریال بود. بیمه دانا هم با حجم معاملات ۲،۳۸۸ سهم به ارزش ۱۱ میلیون ریال به قیمت پایانی ۴,۷۹۳ ریال رسید.
شاخص بورس امروز نتوانست رشد بسیاری کند . با ۰٫۱۲ درصد افزایش به رقم۳۱۱۶۰ رسید. عرضه روی نمادهای بزرگ بازار بطور چشم گیری افزایش داشت و در مجموع تمایل به اصلاح و کاهش قیمتها در بازار بیشتر دیده می شد. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط به مخابرات با ۸۷واحد  و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به فولاد با ۴۴ واحد تأثیر بود . همچنین در معاملات امروز تعداد ۲۸,۴۱۹ میلیون سهم به  ارزش ۱,۰۸۱,۰۹۲٫۳۲ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.