سهام ۷ شرکت بیمه ای بدون تغییر ماند

۰۶م آذر ،

بینا- در معاملات امروز ششم آذرماه، سهام هفت شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت. به گزارش بینا، با وجود تعطیلی دو روز ابتدایی هفته جاری، اولین روز کاری بازار سرمایه در گروه شرکتهای بیمه بدون تغییر آغاز شد و نوسان خاصی در نمادهای این گروه چه در صعود و سقوط قیمت و چه از نظر حجم معاملاتی دیده نمی شد. بیشترین حجم معاملات امروز به بیمه آرمان رسید که ۴۵ هزار سهم دادو ستد شد. در مجموع بازار صنعت بیمه روز کم رونقی را پشت سر گذاشت که مجموع سهام معامله شده در کلیه نمادهای باز حدود ۱۳۰ هزار سهم بود که رقم بسیار ناچیزی می باشد. نماد شرکتهای بیمه سامان، میهن و ما هم علی رغم باز بودن بدون معامله باقی ماندند. همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز نیز با کاهش ۰٫۰۱ درصدی به رقم ۱۵۷۶ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه آرمان با حجم معاملات ۴۵,۸۰۰ سهم به ارزش ۷۱ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم با کاهش ۱۹،۳ درصدی به رقم ۱,۵۴۹ ریال رسید. نماد “بپاس” نیز با کاهش ۰٫۱۴ درصدی و مبادله ۴۰,۰۰۰ سهم به ارزش ۸۴میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۰۹۵ ریال بسته شد.
بیمه پارسیان نسبت به روز قبل ۰۹،۰ درصد کاهش داشت. در این نماد ۲۷,۵۱۹ سهم به ارزش ۵۹ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۲,۱۵۸ ریال بسته شد.
بیمه البرز نیز حجم معاملاتی برابر ۴۴۸،۷ سهم به ارزش ۲۹ میلیون ریال داشت و قیمت پایانی آن تغییری نداشت و   ۳,۸۹۶ ریال بود.
در بیمه دانا ۲,۸۰۰ سهم به ارزش ۱۳ میلیون ریال داد و ستد شد که این نماد  با افزایش ۰٫۱۳  درصدی و با قیمت پایانی ۴٫۵۷۶ریال بسته شد.
بیمه نوین با افزایش ۴٫۹۹ درصدی و حجم ۲,۳۳۴  سهم به ارزش ۴ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۱,۵۷۸ ریال، بیمه آسیا نیز با حجم ۱,۵۰۰ سهم به ارزش ۴ میلیون ریال و قیمت پایانی ۲,۷۸۲ ریال به کار خود پایان دادند.
اما شاخص بازار سرمایه روز بسیار خوبی را آغاز کرد و شاخص کل بورس با ۱٫۱۱ درصد افزایش به رقم ۳۱۶۰۸ رسید. عمده نمادهای مهم بازار در گروههای فولادی، سنگ آهنی و پتروشیمی با افزایش تقاضا روبرو بودند و توانستند شاخص را بالا بکشند. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط به ملی صنایع مس با ۸۰ واحد و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به پالایش نفت بندرعباس با۳۰واحد تأثیر بود. همچنین در معاملات امروز تعداد ۲۱,۶۱۲ میلیون سهم به ارزش ۸۲۲,۴۹۵٫۶۹ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.