سهم آورده متقاضیان مسکن مهر در دزفول تعدیل شد

۰۷م اسفند ،

ˈ عبدالرحیم طهرانی نژاد ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تعیین تکلیف هشت پیمانکار مسکن مهر دزفول گفت: تعاونی های مسکن مهر دزفول با شش پیمانکار فعال در این پروژه برای تسریع در تکمیل واحدهابه توافق رسیدند.

وی اظهار داشت: این شش پیمانکار در توافق صورت گرفته با تعاونی های مسکن مهر دزفول ، موظف به تکمیل واحدهای مسکونی با اجرای تمام شروط پیمان سه جانبه و معین شدن زمان تحویل این واحدها شدند.

رییس اتحادیه مسکن مهر دزفول افزود: بر اساس توافق صورت گرفته ، هر متقاضی با توجه به متراژ واحد مسکونی خود باید مبلغی بین۴۰ تا ۵۰ میلیون ریال دیگر پرداخت کند.

وی زمان تحویل واحدهای مسکونی مهر شهر دزفول را نیمه اول سال آینده عنوان کرد و گفت: زمان تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی بر اساس پیشرفت فیزیکی واحدها متفاوت است.

طهرانی نژاد ، کل پیمانکاران فعال در پایگاه اینترنتی مهر شهر دزفول را ۱۰ نفر عنوان کرد و گفت: در مذاکراتی که بین تعاونی ها و پیمانکاران صورت گرفته ، پیمان سه جانبه با یکی از پیمانکاران فسخ شد.

وی افزود: یکی دیگر از پیمانکاران با اعمال تعدیل جزیی ، متعهد شد که پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی را به ۸۵ درصد رسانده و به متقاضی تحویل دهد.

وی با اظهار تاسف از تعیین تکلیف نشدن دو پیمانکار باقی مانده در طرح مسکن مهر شهر دزفول گفت: متاسفانه پیمانکاران دو شرکت مجذوب سازه و فلات آسیا همکاری نکرده و حاضر به توافق و فسخ پیمان نیستند و متقاضیان را بلاتکلیف گذاشته اند.

طهرانی نژاد افزود: بزودی این پیمانکاران نیز تعیین تکلیف می شوند.

واحدهای مسکن مهر دزفول قرار بود طبق برنامه ریزی انجام شده در سال ۱۳۹۰ به متقاضیان واگذار شود که به سبب بدقولی پیمانکاران ، تورم و افزایش قیمت مصالح ، تحویل آنها بارها به تعویق افتاده است.۷۲۷۹/۶۴۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.