سهم بازار بانک ملی ایران یک درصد افزایش یافت

۱۵م آذر ،

سهم بازار بانک ملی ایران یک درصد افزایش یافت | چاپ |
چهارشنبه ۱۵ آذر ساعت ۱۲:۴۸

بینا- عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به شگفتی‌آفرینی کارکنان این بانک در سال قبل از افزایش یک درصدی سهم بازار بانک نسبت به دیگر بانک‌ها خبر داد.
به گزارش بینا، حسین زاده با اعلام این خبر افزود: بانک ملی ایران دو ویژگی منحصر به فرد دارد؛ اول مشتریان متعصب و با وفا و دوم کارکنان با غیرت و خوش‌برخورد که ارتباط تنگاتنگی با مشتریان دارند.
وی خواستار تقویت نقاط قوت،‌ برخورد خوش و گسترش روحیه ورزشکاری در تمام ارکان زندگی شخصی و شغلی همکاران شد و رمز موفقیت بانک را در تداوم و حفظ این اصول دانست.
عضو هیأت مدیره به سرمایه بزرگ نیروی انسانی در بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در هر زمینه و تخصصی و در هر رشته ورزشی که به ذهن خطور می‌کند، دارای ذخایر عظیم نیروی انسانی است.
گفتنی است بانک ملی ایران در پایان شهریور ماه امسال با ۸/۲۶ درصد سهم در مجموع سپرده های موثر اعم از سپرده های بلند مدت، کوتاه مدت، پس انداز و جاری، بین بانک های تجاری بیشترین سهم را دارا بود و در رتبه اول قرار داشت و مانده مجموع سپرده های موثر بانک ملی ایران نسبت به پایان سال قبل به میزان ۷/۱۶ درصد رشد داشته است.
این گزارش حاکی است بانک ملی ایران در مدت مذکور در سپرده قرض الحسنه جاری با سهم ۵/۲۷ درصدی ، در سپرده قرض الحسنه پس انداز با سهم ۹/۲۷ درصدی ، در سپرده سرمایه گذار ی بلند مدت با سهم ۵/۳۰ درصدی و در سایر سپرده های دیداری شامل بستانکاران موقت و … با سهم ۱/۴۰ درصدی از کل، رتبه اول بانک های تجاری را در اختیار دارد.
همچنین بانک ملی ایران در مجموع سپرده های بخش خصوصی با سهم ۳/۲۷ درصدی از کل در رتبه اول بانک های تجاری کشور قرار دارد و مانده سپرده مذکور این بانک نسبت به پایان سال قبل میزان ۹/۱۳ درصد افزایش داشته است. عملکرد بانک ملی ایران در زمینه تسهیلات نیز در شهریور ماه امسال جالب توجه است به طوری که بیشترین تسهیلات پرداختی بانک های تجاری توسط این بانک پرداخت شده است.
این بانک در پایان شهریور ماه امسال با دارا بودن سهمی معادل ۴/۲۷ درصد از کل، حائز رتبه اول تسهیلات اعطایی میان بانک های تجاری است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.