سهم سرانه های خدماتی منطقه ۱۵ افزایش می یابد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

با انجام اقدامات شاخصی نظیر احداث طرح های بزرگراهی فرا منطقه ای امام علی(ع)، رستگاری مقدم، امام رضا (ع)‌، ایجاد شبکه حمل و نقل عمومی، ساماندهی پایانه ها، سهم سرانه های خدماتی منطقه ۱۵ افزایش یافت.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، تکمیل سرانه های فرهنگی، اجتماعی،‌ ورزشی، خدماتی و فعالیت های انجام گرفته در زمینه افزایش رضایت شهروندان و از دیگر برنامه های در دست اجرا در این منطقه است.
این گزارش تفسیری می افزاید:‌ با توجه iبه اهمیت و حساسیت فعالیت های سامانه نظارت همگانی (۱۸۸۸) در خصوص مسئولیت پذیری و پاسخگویی در داخل و برون سازمان جلب رضایت شهروندان در سر لوحه برنامه های شهرداری منطقه است.
بنابراین گزارش تفسیری، در این جهت منطقه با پالایش پیام های موجود در کارتابل های مناطق سعی در رفع مشکلات جهت جلوگیری از طولانی شدن وقت پاسخگویی، کیفیت پاسخگویی، iبهبود روند رسیدگی پیام ها، کمک رسانی iبه منطقه در جهت ارتقاء کمی و کیفی پیام ها دانست.
در ادامه این گزارش تفسیری علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ها،‌ اظهار داشت:‌ در جهتی کاهش بار ترافیکی منطقه و گره گشایی ترافیکی اقدام iبه تعویض بزرگراه امام رضا(ع) در محل پل تسمه نقاله شده است.
حلاجیان یادآور شد:‌ با اجرای آخرین مراحل عملیات عمرانی شامل ایزولاسیون، نصب هندریل ها و اجرای روکش آسفالت، iبهره برداری از پل های احداثی تازه در محل موسوم iبه پل تسمه نقاله در بزرگراه امام رضا(ع) iبه iبهره برداری رسیده است تا با تعریف بزرگراه از این پس ضمن روان تر شدن ترافیک هر دو سوی بزرگراه در این محل، ایمنی عبور و مرور نیز iبه نحو چشمگیری افزایش می یابد.
وی خاطر نشان نمود:‌ iبه این ترتیب با تعویض هر دو باند شمالی و جنوبی پل موجود در این تقاطع یکی از اصلی ترین گره های ترافیکی بزرگراه امام رضا(ع) در تقاطع دولت آباد برطرف شود./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.