“سهیل” روشن کننده کلید قصه است/ از قسمت ۱۳ فصل تازه ای از قصه آغاز می شود

۱۴م دیماه ،

سهیل خرم دارای شخصیت پیچیده و ضد قهرمان و روش کننده کلید قصه ی “زمانه” است.

بهنام قربانی بازیگر نقش سهیل خرم در سریال “زمانه” در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران، از دلایل حضور خود در این سریال گفت: اسفند ماه سال قبل هنگامی که پیش تولید زمانه آغاز شد توسط هانیه توسلی که از دوستان ما بودند به اسماعیل عفیفه معرفی شدم و چون عفیفه چند تلفه فیلم از من دیده بود جزء کاندیدای این نقش شدم.
وی در این باره گفت: حسن فتحی حساسیت زیادی برای انتخاب کاراکترها دارد و برابر این نقش به دنبال بازیگر مطرح و شناخته شده و همچنین چهره ی منفی نبود برای همین من برای ایفای این نقش انتخاب شدم.
قربانی ادامه داد: بعد از گذشت ۲ ماه به طور اتفاقی من فتحی و عفیفه را در خانه هنرمندان ملاقات کردم و بعد از این دیدار کوتاه، شب عفیفه برای اخذ قرارداد با من تماس گرفتند.
قربانی در خصوص ویژگی نقش سهیل خرم اظهار داشت: جدا از تمام کاراکترهای قصه که دارای شخصیت خاکستری می باشند به طور عملی چهره ی مثبت مطلق در قصه وجود ندارد سهیل روشن کننده ی کلید قصه و دارای شخصیت پیچیده و ضد قهرمانی است که به خاطر عشق به همسر و مشکلات برادر زنش، خود را به دردسر می اندازد.
وی تصریح کرد: در روز اول کار بدلیل فاصله ی زیاد نقش با خودم نتوانستم با نقش ارتباط برقرار کنم.
وی بیان کرد: شخصیت سهیل تا قسمت ۱۳ کم رنگ می شود و بعد از آن فصل دیگری از قصه آغاز می شود که در آن بهزاد و ارغوان پیش برنده داستان می باشند.
قربانی سوابق کاری خود را اینگونه عنوان کرد: درسال ۷۴ بازیگری و کارگردانی خواندم و همچنین در دانشگاه با حمید گودرزی همکلاس بودم.
وی تأکید کرد: تجربه ها و حساسیت های حسن فتحی در کار برای من بسیار ارزشمند بود و یک اتفاق خوب در عرصه بازیگری من است کار با او به واقع مدرسه بازیگری است.
قربانی درخصوص بازخورد مردم از این سریال گفت: آنچه از دور و نزدیک شاهد بودم نشان از استقبال مردم دارد بعد از بازی در این سریال مدیرتولید فریدون حسن پور برای شخصتی اصلی بازی در یک کار به من سفارش داد.
وی درپایان خاطرنشان کرد: درحال حاضر مشغول بازی در سریال پروانه کاری از خلیل سامان هستم که درآن سریال در نقش رضا به عنوان یکی از چهره های منافق ایفای نقش می کنم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.