سه‌شنبه؛ نشست خبری جبهه پیروان خط امام و رهبری/ انتخاب دبیرکل تازه پس از چهلم مرحوم عسگراولادی

اسفند ۱۴۰۲

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعلام این خبر که سه‌شنبه آینده نشستی خبری با حضور خبرنگاران در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار می‌شود، گفت: پس از چهلم دبیرکل فقید جبهه، تصمیم نهایی برای جانشینی وی اتخاذ می‌شود.

“سیدکمال‌ سجادی” سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو  با خبرنگار  احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون جزئیات جلسه اخیر اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، اضهار داشت: در این جلسه درمورد تقویت و آینده جبهه بحث و بررسی شد، همچنین اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری درمورد جانشینی مرحوم عسگراولادی تبادل نظر کرده و قرار است، احزاب و تشکل‌ها از اعضا و شورای مرکزی خود نظرسنجی کنند.
 
وی با بیان اینکه در جلسه گزینه‌ خاصی برای جانشینی مطرح نشد، اضافه کرد: احزاب ۱۶ گانه جبهه می‌توانند شخص مورد نظر خود را مطرح کنند، بنابراین اعضای جبهه تا قبل از چهلم بررسی‌های لازم را در جلسات شورای مرکزی انجام می‌دهند، تا بعد از گرامیداشت مرحوم تصمیمات نهایی گرفته شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعلام این خبر که سه‌شنبه آینده (۵ آذرماه) نشستی خبری برگزار خواهیم کرد، افزود: این نشست با دعوت از خبرنگاران در دفتر جامعه اسلامی مهندسین ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.