سه آلبوم همزمان متولد می‌شوند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

توسط شرکت فرهنگی-هنری ˝نغمه حصار؛

مدیر شرکت فرهنگی-هنری نغمه حصار از انتشار یافتن همزمان سه آلبوم توسط این شرکت در مهرماه ۹۲ خبر داد.

افشین معصومی مدیر شرکت فرهنگی-هنری نغمه حصار در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از انتشار یافتن همزمان سه آلبوم توسط این شرکت در مهرماه خبر داد و در این باره گفت: سه آلبوم به شکل همزمان توسط شرکت فرهنگی-هنری “نغمه حصار” منتشر خواهد شد. از میان این آلبومها یک آلبوم با کلام و دو آلبوم دیگر بی کلام می باشند. 

وی افزود: یکی از آنها آلبوم “بنجو ” است که از مدتها پیش در دست ساخت قرار دارد. این آلبوم یک پروژه تصویری با عنوان «بنجو» در در مهرماه منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد. بنجو یک ساز سیستان و بلوچستانی است که در این اثر توسط هنرمند و نوازنده مشهور این ساز -محمدعلی محمدحسنی- اجرا می گردد .  نوازنده تنبک آن بهنام معصومی است و از آنجایی که این آلبوم یک آلبوم با کلام است خوانندگی آن را محمدعلی محمدحسنی به عهده دارد.

معصومی دربارهٔ عمده فعالیت های دیگر این شرکت که قرار است در قالب آلبوم منتشر شود، گفت: آلبوم دیگری که قرار است توسط این شرکت منتشر شود “سوان” نام دارد که نانم دریاچه ای در ارمنستان است. این اثر شامل اجرای کلارینت محلی این کشور است که با پرکاشن بهنام معصومی هم آوا می گردد. 

وی افزود: “سفری تا روشنایی” از ساخته های حمید بهروزی نیا آلبوم دیگری است که توسط شرکت فرهنگی هنری “نغمه حصار” منتشر خواهد شد.

پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.