سه بازی که میتواند PS VITA را در سال ۲۰۲۴ نجات دهد !

۳۰م آذر ،

پلی استیشن ویتا با عمری یک ساله در ژاپن و فروش از فوریه ۲۰۱۲ در کشورهای غربی ، یکی از پلتفرم های نوپاست . با این که ویتا…

پلی استیشن ویتا با عمری یک ساله در ژاپن و فروش از فوریه ۲۰۱۲ در کشورهای غربی ، یکی از پلتفرم های نوپاست . با این که ویتا  ، مجموعه ای از ویژگی های جالب ، کنترل دید و … را دارد ولی در مجموع در حد انتظارات نیست .

با این که فروش ویتا در ژاپن رونق دارد ، اما باز هم در سایر کشورها با استقبال خوبی مواجه نشده است . حال شاید بتوان گفت به چیزی شبیه یک معجزه نیاز است تا بتوان ویتا را در سراسر جهان احیا کرد ! با این که قیمت کمتر آن نسبت گوشی های هوشمند ، توانسته است اندک نایی برای آن باقی بگذارد ، هنوز هم سونی موقعیت خوبی ندارد .اما سئوال این است که چه اتفاقی خواهد افتاد ؟؟!!

آیا ویتا سقوط میکند و یک ناکامی برای سونی به بار می آید ؟ یا سونی تدابیری می اندیشد و  این پلتفرم را نجات میدهد ؟؟

در این جا به بررسی سه بازی که در سال ۲۰۲۴ برای این پلتفرم عرضه میشوند میپردازیم … طبق پیش بینی ها اگر این بازی ها برای این پلتفرم عرضه شوند ، (با توجه به محبوبیتی که این بازی ها دارند ) میتوانند ویتا را نجات دهند …

۱.MONSTER HUNTER

اژدها و شکار آن ، یکی از محبوبیت ها در ژاپن است و به نوعی شاید جزء فرهنگ آنان به حساب آید ، از همین رو شاید کمتر ژاپنی ای باشد که به این بازی علاقه مند نباشد . گر چه بازی های قبلی به که این سبک برای ویتا عرضه شده بود ، در غرب بسیار محبوب نبود اما سازندگان بازی امیدوارند با تغییراتی که در گیم پلی و داستان بازی داده اند ، آن را برای همه محبوب سازند .

شما در این بازی کاری به جز کشتن هیولاها نخواهید داشت . با تبلیغاتی که از همین الآن برای این بازی شده است و همچنین قابلیت های آن ( بخش مولتی پلیر و آنلاین ) امید است فروش خوبی داشته باشد و اگر بار دیگر ویتا محبوب شود ، خود به خود سبب جذب سرمایه گذار میشود 

۲.GRAN TURISMO

گران توریسمو ، تا بحال بر روی همه ی پلتفرم های سونی دیده شده است . بنا بر این انتشار یافتن آن برای ویتا نیز اجتناب ناپذیر است . با توجه به توانایی های فنی ویتا ، این بازی در بخش دیداری ، موفقیت های بسیاری خواهد داشت .

به گفته ی سازندگان بازی ، قرار است تا موقع انتشار یافتن بازی ، ماشین های تازه ، بخش مولتی پلیر یا آنلاین ، گزینه های سفارشی سازی خودرو ، بخش های تازه ( ran authentic caree, driving licence, quick race, challenges, the works) و … به آن اضافه شود .

۳.GRAND THEFT AUTO

یک عنوان بزرگ و شناخته شده که در بین بازی هایی نام برده ، شاید تاثیر گذارترین باشد . فرض کنید GTA V با تمام قابلیتهایش (مولتی پلیر ، مبارزات ، ماشین سواری ها ، تفریحات و .. )برای ویتا عرضه شود …. چه اتفاقی خواهد افتاد ؟؟ مطمئنا یک پلتفرم کوچک و خوش فرم به نام ویتا ، با قابلیتهایی همانند یک کامپیوتر خانگی ، مشتری بیشتری نسبت به همان کامپیوتر دارد .

مدیر سونی گفته است : امیدواریم راک استار با ما همکاری کند ، این ایده میتواند اقیانوس اطلس را پر از کشتی های حمل ویتا کند !!

محبوبیتی که بازی GTA V در نزد گیمر ها دارد ، میتواند بیشتر از هزچیز دیگری به کمک ویتا بیاید … این در حالی ست که سرمایه گذاران بسیاری در کمین می باشند تا به محض تایید راک استار مبنی بر انتشار یافتن GTA v برای ویتا ، بر روی آن سرمایه گذاری کنند .

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.