سه ترفند جدید در iOS 6

۲۵ام بهمن ،

خواندن متون توسط دستگاه
با استفاده از این قابلیت جدید، پس از انتخاب متون مورد نظر (ترفندستان) در محیط‌های مختلف توسط شما، دستگاه متن را برای شما خواهد خواند.
برای استفاده از این قابلیت، وارد Settings شوید. سپس به General و بخش Accessibility بروید. اکنون گزینه‌ی Speak Selection را بر روی On تنظیم کنید. از قسمت Speaking Rate نیز می‌توانید سرعت خواندن دستگاه را کم و زیاد کنید. همچنین اگر علاقه‌مندید در حین خواندن متون توسط دستگاه هر واژه‌ای‌ که در حال خوانده شدن است برجسته شود گزینه‌ی Highlight Words را نیز On کنید.
پس از این کار در یک محیط متنی نظیر مرورگر Safari، تکه متن مورد نظر خود را به حالت انتخاب درآورده و سپس Speak را لمس کنید.

عکس‌برداری در حال فیلم‌برداری!
این قابلیت بسیار جالب است. در iOS 6 می‌توانید در حالی که در حال ضبط یک فیلم هستید از همان صحنه عکس هم بگیرید. برای این کار کافی است در حین فیلم‌برداری، آیکن عکس‌برداری در بالای سمت راست صفحه را لمس کنید.

دسترسی به تاریخچه مرورگر وب به آسانی
شما می‌توانید تاریخچه صفحات مرور شده توسط Safari را در iOS 6 تنها با یک لمس کردن مشاهده کنید. برای این کار کافی است هنگامی که در حال مشاهده‌ی یک صفحه‌ی وب هستید فلش سمت چپ موجود در نوار پایین صفحه را لمس کرده و نگاه دارید. خواهید دید که تاریخچه صفحات مرور شده نمایش داده می‌شود.

سه ترفند جدید در iOS 6 سطح ترفند: مبتدی
سه ترفند جدید در iOS 6 در صورت داشتن سوال و یا مشکل پیرامون این ترفند، می‌توانید آن را در انجمن‌های تخصصی ترفندستان مطرح کنید.
سه ترفند جدید در iOS 6 منبع ترفند: وب سایت ترفندستان
سه ترفند جدید در iOS 6 به پاس حرمت قلم و اندیشه، در صورت ذکر این ترفند منبع آن را نیز ذکر کنید. استفاده از این ترفند تنها با ذکر نام وب سایت ترفندستان مجاز است.
سه ترفند جدید در iOS 6 لینک مستقیم ترفند:

http://www.tarfandestan.com/1391/11/24/3-advanced-tips-for-ios-6-that-you-probably-didn’t-know-about.html



ترفندستان | Tarfandestan – اولین و بزرگترین وب سایت تخصصی ترفند های کامپیوتر و اینترنت
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.