سه خبر کوتاه از نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد ‘ایرج ارسلانی’، روز یکشنبه اظهارداشت: با توجه به افزایش شکایت شهروندان ساکن محدوده فوق در خصوص وقوع چند فقره زورگیری و کیف قاپی در محدوده استحفاظی این یگان، اقدامات ماموران برای شناسایی و بازداشت سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: با شکایت یکی از شهروندان که مورد زورگیری واقع شده بود، ماموران موفق شدند پس از چند دقیقه متهم را شناسایی کرده و بازداشت کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و اموال مسروقه را به مالباخته مسترد کرد و برای سیر مراحل قضایی به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرای ناحیه ۴ رسالت اعزام شد.

**توزیع کنندگان مواد مخدر در میدان خراسان دستگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی و کشف مقادیر قابل توجهی مواد روانگردان در میدان خراسان خبر داد.

سرهنگ ‘سعید لیراوی’ گفت: با توجه به شکایت شهروندان ساکن میدان خراسان و محدوده های آن به پلیس ۱۱۰ در خصوص فعالیت دو توزیع کننده مواد مخدر صنعتی، اقدامات ماموران پایگاه ششم این یگان برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغاز شد.

وی ادامه داد: دو تیم از ماموران پلیس محل مورد نظر را تحت نظر قرار داده و هنگامی که هر دو متهم در محل مذکور در حال بسته بندی مواد روانگردان بودند، طی عملیات غافلگیرانه بازداشت و برای تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شدند.

لیروای خاطرنشان کرد: در این عملیات هر دو توزیع کننده مواد مخدر بازداشت و در بازرسی از محل اختفای آنان چندین لیتر انواع اسید و محلول های تهیه و توزیع مواد روانگردان و شیشه، مقادیر قابل توجهی قرص های روانگردان و شیشه و همچنین، مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

**بازداشت هفت عضو باند سرقت لوازم داخلی خودرو در طرح امنیت محله محور

سرپرست کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس صبح امروز – یکشنبه – از دستگیری هفت سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده تهرانپارس خبر داد و گفت: این متهمان با همدستی هم اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو می کردند که در طرح امنیت محله محور شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ ‘کیقباد امیری راد’ افزود: با افزایش شکایت شهروندان ساکن محدوده فوق در خصوص سرقت اموال و تجهیزات داخلی خودروهای خود، اقدامات ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد و در تحقیقات به دست آمده مشخص شد که این اقدامات مجرمانه به احتمال زیاد کار یک باند سرقت است.

وی ادامه داد: در اقدامات پلیسی ۲۴ ساعت پس از وقوع آخرین سرقت، ماموران موفق شدند یکی از سارق سابقه دار را که در این محدوده اقدام به سرقت می کرد را شناسایی و بازداشت کنند که طی بررسی های انجام شده از این متهم که ‘مسعود’ نام داشت، مشخص شد این فرد سردسته یک باند سرقت لوازم داخلی خودرو است.

امیری راد خاطرنشان کرد: با توجه به استعلام سوابق این متهم، ماموران موفق شدند اعضای دیگر این باند را یک به یک شناسایی کرده و متعاقب آن شش نفر دیگر از این افراد به نامهای ‘ویدا’، ‘طاها’، ‘لیلی’، ‘ساسان’، ‘فضل اله’ و ‘امیرعباس’ را بازداشت کنند.

سرپرست کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس گفت: در بازرسی از خودرو و محل زندگی متهمان تعدادی اموال مسروقه شامل، ضبط و پنل، کفش ورزشی، لنز و فلش دوربین عکاسی، تلفن های همراه، لامپ، البسه، کنترل ضبط، ریموت در پارکینگ و… کشف و ضبط شد که به همراه متهمان برای سیر مراحل تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

اجتمام**۱۳۴۸ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۲۶۱۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.