سه دیتا سنتر استانی بهمن به بهره برداری می رسند

۳۰م دیماه ،

 

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران از رونمایی از چندین پروژه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ۳ دیتا سنتر استانی در بهمن ماه به بهره برداری می رسد.
 
علی حکیم جوادی در گفتگو با مهر، با اشاره به پروژه های در دست اقدام وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات و بهره برداری از آنها در دهه فجر امسال اظهار داشت: هم اکنون مراکز داده – دیتا سنتر- استانی در استانهای خوزستان، همدان و فارس مراحل آماده سازی خود را طی می‌کند و در بهمن ماه به بهره برداری نهایی خواهد رسید.
 
وی راه اندازی دیتاسنترهای استانی را از جمله برنامه های وزارت ارتباطات برای پیاده سازی نهایی پروژه دیتاسنتر ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: هم اکنون راه اندازی مراکز داده استانی در ۲۰ استان کشور نهایی شده که بعضی از این پروژه ها به پیمانکاران سپرده شده و بعضی نیز به بهره برداری رسیده است.
 
حکیم جوادی رونمایی از شبکه های ملی در ذیل شبکه ملی اطلاعات را از دیگر پروژه های وزارت ارتباطات عنوان کرد که در بهمن ماه کلید می خورد و گفت: در دهه فجر امسال راه اندازی چندین آزمایشگاه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را با بعضی دانشگاههای کشور در برنامه داریم.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.